-
Alltid härligt med snabba snärtiga repliker på inläggskammen skrev 2014-03-16 20:04:45 följande:Hon ville ju själv. att hon sen lägger skulden på honom och drogerna är bara fånigt. ta ansvar för ditt eget handlande...
-
MuppinCowboy skrev 2014-03-22 01:27:38 följande:En flicka har blivit utnyttjad på det vidrigaste sätt och det enda du kan klämma ur dig är en snärtig kommentar och sedan ytterligare en kommentar angående hat för 'döda ting'.
Inte ett ord om flickan eller det hon blev utsatt för.
Hur var det nu du sa, bristande empati och ignorans är egenskaper du inte uppskattar?
Tråden må vara gammal men såren efter det som hände henne kommer finnas kvar hos henne långt efter denna tråd försvunnit, så alla kanske kan visa lite respekt och empati för den här tjejen oavsett vad man har för inställning till droger.Jag adresserade ditt hat, var inte detta väldigt uppenbart.
Där ditt hat var till droger som är döda ting, eller ser du droger som levande ting?
Eftersom jag inte diskuterat tjejen, så kan varken ignorans eller empati ens tas upp.
Hade jag sagt nått om denna tjej, som hade varit ignorans eller ingen empati.
Ja, då hade du haft en poäng, nu hade du lite ordlek.
Och trodde detta skulle funka på nått sätt, men bara i din fantasi.
Ignoransen jag pratar om, är när man fast man har fakta mitt framför sig.
Så väljer man att strunta i fakta, bara för man är ignorant och har egen agenda.
Där fakta är bara nått otrevligt som man kan strunta i. -
MuppinCowboy skrev 2014-03-22 02:15:33 följande:Men nu får du ge dig, du sitter alltså och gör även den här tråden för att föra fram dina åsikter om droger.
Du nämner inte ens vad tråden handlar om, du verkar inte tycka tjejen är så viktig att hon bevärdigas med ett ord från dig, ingen empati, inget beklagande ingenting utom ditt vanlig ordbajseri om droger.
Men jag tänker inte bidra till ditt osmakliga sätt att föra fram dina åsikter angående droger - Om du missat det finns INGENTING positivt med droger i denna tråd, ingenting, och det hade du märkt om du inte varit för upptagen av dig själv och din agenda att få folk se droger som något harmlöst.
Nu orkar jag inte se dina inlägg mer för jag är så himla besviken på dig
Jag har inte fört fram några åsikter om droger här.
Jag svarade dig och ditt hat.
Varför ska du bidra om droger för?
Har ju inte ens diskuterat droger, så varför pratar du om detta för?
Är det en freudiansk felsägning av dig?
Där du VILL prata om droger?
Såklart du är besviken, eftersom du fyller i massa mellan raderna som jag inte sagt, tyckt eller haft åsikt om.
Och sen inbillar dig jag har sagt detta.
Du verkar bli så upprörd, att du inte klarar av att läsa texter.
Det blir bara så fel från dig nu, pinsamt fel.
-
Anonym (+ops..) skrev 2014-04-12 20:01:16 följande:När spriten går in så går vettet ur är ett gammalt talesätt och detta kan mycket väl appliceras på drogbruket oxå.
jag tycker faktiskt att hon inte har någon som helst anledning att skämmas eller må dåligt av detta.
Det hände i ett annat liv där hon var totalt väck.
Och hon har fått ordning på livet och typen hon polar med skall verkligen inte använda det förtroendet hon givit honom på ett så nesligt djävla sätt.
I mina ögon så är det hennes karl som skall gällasDet skiljer sig rätt ordentligt mellan de olika drogerna, i hur man beter sig.
-
Bli inte ledsen, jag bara citerade och svara dig.Anonym (+ops..) skrev 2014-04-12 21:23:39 följande:förvisso, men nu handlar det egentligen inte om det eller hur.?