• AsaLu

föräldragrupp för oss med prematurer?

Hejsan skulle gärna hänga på, vi var m Oskar född v 28+4 på Neo samtidigt som Norton. Ska höra med en tjej till som jag träffar ibland, hon kanske är intresserad.

• AsaLu

PUFF
    Ingen mer som har lust att hänga på????

• AsaLu

Hur går det med förkylningen, är du o Norton redo för att hitta på nåt snart?

• AsaLu

Hmm jag kan bara på torsdag denna vecka. Pratade med C som var på Neo samtidigt som vi, hon är tillbaka i stan nästa vecka o hänger gärna på.

• AsaLu

Tack för senast, mycket bra initiativ! Jag o Oskar kommer gärna nästa vecka, lite sällskapssjuka... ;-P
    Ett annat alternativ för mig är på fredag 29/8 då vi ska in till KS o ändå är i stan. Hoppas att det är några fler som vill hänga på!

• AsaLu

Till ISSEN: Vissa säger att det är bättre att ha barnet i sele el schal om man är bland folk, kan kanske vara ett tips om du känner dig orolig på t-banan. Det är betydligt bättre att åka nu än under vintern då det är RS-tider, det ska inte vara risktid för det nu iaf.
    Apropå fik är jag öppen för förslag, kanske nära Södra Station/Mariatorget för dig som kommer från Hägersten?

• AsaLu

Glömde säga att jag nog är klar på KS vid 12 på fredag så tidigast halv ett kan jag ses.

• AsaLu

Hittade detta café på länken som någon tipsade om tidigare:

cafe pronto
    Så här hittar du
    MARIATORGET TORKELKNUTSSONSGATAN
    Övriga kommentarer
    halv trendigt cafe. Med en mysig stämmning
    Avsändare
    MALIN
    Inlagt datum
    2007-11-13

Söder/Mariatorget är ju bra om ISSEN kommer fr Hägersten, annars kan vi väl ta vilken stadsdel som helst?
    Ett annat förslag:

Art of Living, Kungsholmen
    Så här hittar du
    StEriksgatan vid Fridhemsplan
    Övriga kommentarer
    Art of Living säljer egentligen kök och badrum men dess rymliga lokaler med sköna soffor och annat är perfekt för barnvagnen och de små barnen (OBS Farliga trappor för de barn som bara nästan kan gå). God latte också. En gång räknade jag till 25 barnvagnar i lokalen!!
    Avsändare
    LatteMamman
    Inlagt datum
    2007-02-12

• AsaLu

Yes jag kommer också. Kanske 12.30 eller vad säger ni som har dagishämtning??

• AsaLu

Oki jag kommer med buss fr KS så fort jag hinner. Kan ni andra vara där 12.30?

Svar på tråden föräldragrupp för oss med prematurer?