Inlägg från: prinsessan 13 april |Visa alla inlägg
  • prinsessan 13 april

föräldragrupp för oss med prematurer?

Vi var både på avd 61 och 71 på SÖS
    Vår dotter är född i April 2008 i vecka 30+4
    Skulle gärna också följa med och fika men jag kan inte heller tiden ovan. Någon som vill ses mitten av nästa vecka?

• prinsessan 13 april

Hej,

Kulturhuset låter som en toppenide. Jag tar mig lätt in till stan med båt så då kommer jag gärna. Kl 11 funkar toppen för mig.
    Å vad kul det ska bli att träffa andra med prematurbebisar!

• prinsessan 13 april

Svart/Grå teutonia med grå skötväska. själv har jag lång svart jacka och mellanblont hår. Hoppas vi hittar varandra och att inte alla barn blir sjuka

• prinsessan 13 april

Hej,
    Ja det var jättekul att träffa er. Tyvärr kan jag inte nästa onsdag. Var det en plan att upprepa kulturhuset? ses gärna en annan dag? Outlet i Barkaby tyckte jag lät kul måste ta en tripp dit och SHOPPA.

• prinsessan 13 april

Hej,
    Nästa onsdag skulle passa för mig!
    Förresten är det någon som vill gå på barnvagnsbio? Det är roligare om man är flera!

• prinsessan 13 april

Den 24/9 är det också bio...Är det någon som vill följa med?

• prinsessan 13 april

Nästa vecka är det på flera ställen...söder mfl
    I princip alltid ondagar kl 11.00 - Filmen är inte annonserad än men troligt är att det blir Patrik 1,5 å om det blir den tänkte jag gå. Vill du följa med?

• prinsessan 13 april

Barnvagnsbio 24/9 det blev Patrik 1,5 som jag hoppades.
    Är det någon som följer med? Den går på flera ställen bla söder

• prinsessan 13 april

Tyvärr har vi fått förhinder. Vi ska träffa dopprästen och det var den enda tid hon kunde när även min man kunde.
    Vi ses nästa gång

• prinsessan 13 april

Fick se att det är barnvagnsbio sex and the city denna vecka å det funkade så bra sist att jag tyvärr inte kan komma till kulturhuset då det är precis samtidgt....Det hade vart kul att ses men jag återkommer om nästa gång.

• prinsessan 13 april

oj så tyst...
    Var har ni tagit vägen?

• prinsessan 13 april

Nu äntligen ska jag väl kunna komma....

• prinsessan 13 april

Så var på Frejgatan?

• prinsessan 13 april

å så var vi förkylda....mest jag å jag vill inte smitta ner er..
    Vi får stanna hemma imorgon...SÅ SYND hade sett fram emot att träffa er igen

Svar på tråden föräldragrupp för oss med prematurer?