föräldragrupp för oss med prematurer?
Vi var både på avd 61 och 71 på SÖS
Vår dotter är född i April 2008 i vecka 30+4
Skulle gärna också följa med och fika men jag kan inte heller tiden ovan. Någon som vill ses mitten av nästa vecka?
Vi var både på avd 61 och 71 på SÖS
Vår dotter är född i April 2008 i vecka 30+4
Skulle gärna också följa med och fika men jag kan inte heller tiden ovan. Någon som vill ses mitten av nästa vecka?
Hej,
Kulturhuset låter som en toppenide. Jag tar mig lätt in till stan med båt så då kommer jag gärna. Kl 11 funkar toppen för mig.
Å vad kul det ska bli att träffa andra med prematurbebisar!
Svart/Grå teutonia med grå skötväska. själv har jag lång svart jacka och mellanblont hår. Hoppas vi hittar varandra och att inte alla barn blir sjuka
Hej,
Ja det var jättekul att träffa er. Tyvärr kan jag inte nästa onsdag. Var det en plan att upprepa kulturhuset? ses gärna en annan dag? Outlet i Barkaby tyckte jag lät kul måste ta en tripp dit och SHOPPA.
Hej,
Nästa onsdag skulle passa för mig!
Förresten är det någon som vill gå på barnvagnsbio? Det är roligare om man är flera!
Den 24/9 är det också bio...Är det någon som vill följa med?
Nästa vecka är det på flera ställen...söder mfl
I princip alltid ondagar kl 11.00 - Filmen är inte annonserad än men troligt är att det blir Patrik 1,5 å om det blir den tänkte jag gå. Vill du följa med?
Barnvagnsbio 24/9 det blev Patrik 1,5 som jag hoppades.
Är det någon som följer med? Den går på flera ställen bla söder
Tyvärr har vi fått förhinder. Vi ska träffa dopprästen och det var den enda tid hon kunde när även min man kunde.
Vi ses nästa gång
Fick se att det är barnvagnsbio sex and the city denna vecka å det funkade så bra sist att jag tyvärr inte kan komma till kulturhuset då det är precis samtidgt....Det hade vart kul att ses men jag återkommer om nästa gång.
oj så tyst...
Var har ni tagit vägen?
Nu äntligen ska jag väl kunna komma....
Så var på Frejgatan?
å så var vi förkylda....mest jag å jag vill inte smitta ner er..
Vi får stanna hemma imorgon...SÅ SYND hade sett fram emot att träffa er igen