Problem med sköldkörteln? Del 10
Klart vi håller tummarna
Klart vi håller tummarna
Oj här har man varit sjuk i några dagar och inte orkat sitta framför datorn och då trillar det in massa nya ska försöka lösa i kapp i morgon men så länge så hälsar jag alla nya välkomna hit.
5,7 timmar blir det om jag har räknat rätt
din 95%iga tid borde vara 7,6 timmat och tar man då bort 25% på det så blir det 5,7 fler får gärna kolla
Själv ska jag äntligen in och ta mina prover som jag glömt bort helt först var det vård strejk sen fick jag mamma hjärna glömmer alltid bort att inte ta medecinen på morgonen men mu så hoppas att proverna är ok i alla fall.
Jag började också på 75 microgram men jag hade för viso Graves (Hyper)
väntar i Kina kön skrev 2008-09-25 19:09:42 följande:
Välkommen
De värden du angivit ser ju normala ut angående 0,19 värdet så är det hju svårt att veta vad det är för värde men jag ska gissa på att det är TSH & då är det nog en aningen lågt.
väntar i Kina kön skrev 2008-10-05 16:17:24 följande:
Låter lite som du är övermidicinerad säger som de övriga se till att få ett nytt blodprov !!
Urs vilken dum läkare inte ska han väll säga till dig att sluta ama bara för han inte vill höja dosen !!!
Stå på dig! Skulle gärna ha ammat än men min mjölk räcker inte till så det käns mest krångligt att först amma i 20-30 min för att sen ändå behöva ge flaskan. Leo är ju också för i feb -08
smultron smulan skrev 2008-10-09 14:57:20 följande:
Grattis !!
Tyvärr är det så att värdena kan ändras väldigt fort och är det så att du har en under produktion så kan det ju vara så att körtlen helt enkelt givit upp men det är ju svårt att säga det kan ju även vara så att dina värden har blivit sämre åt andra hållet och då kan det ju vara så att kropen har svarat på Levaxin tillägget och körteln har hoppat igång igen och du då får för mycket Levaxin
Det bästa är ju om du får reda på vad du har för värden och hur du har legat förut så du har något att gämföra med.
Jag höjde inte heller med en gång utan fick förs lämna prover.