Inlägg från: Martha |Visa alla inlägg
  • Martha

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

LitenBlomma skrev 2008-08-19 10:26:55 följande:
    www.blocket.se/vi/17499893.htm ska väga och packa den idag, men tror du verkligen att de "hivar" in dem på Posten...om den är trasig kan man väl reklamera??Är detta en 07/08 eftersom de köpte den förra året?
    är inte bussgods bättre?
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha
    LitenBlomma skrev 2008-08-19 10:37:10 följande:
    men på posten kan man väl spåra paketet och ta det med postförskott?
    Det kan du med bussgods oxå.. efterkrav å så får du ett nr som du kan se hela vägen vart paketet är.. :)
  • Martha
    HååGe skrev 2008-08-19 13:58:16 följande:
    Alltså, jag tror knappast de små far så vidare värst illa av att åka framåt. Det är träffar ju mamma resten av dagen - i mitt fall typ 90% av vakentiden. Jag tycker mest att det är kolossalt opraktiskt att inte se henne. Jag vill veta när hon börjar bli missnöjd, sömnig och allt det sociala att skratta ihop etc. JAG vill titta på min tjej! Är inte redo att vända henne fram ännu. Vi behåller dock syskonvagnen och har henne fram när hon åker i den, men jag vill köpa en singelvagn där hon är vänd emot mig. Funderar på begagnad bugaboo.
    alltså om du inte har sufletten uppfälld hela tiden tycker jag att man har rätt bra koll på hur barnet är i humöret och vad dom gör..
  • Martha
    kajsa835 skrev 2008-08-20 01:23:52 följande:
    i göteborg!har tvättat liggdelen i badkaret nuoch putsat hela chassit med våtservetter, funkar på de värsta fläckar då ska jag ringa runt till alla imorn och fråga, annars borde dom väll kunna skicka från annan stad?
    du kan ta av tyget å köra det  i maskin om du vill oxå... liggdelen alltså..
  • Martha
    kajsa835 skrev 2008-08-20 09:28:02 följande:
    men tyget satt fast med suflettspännena som va nitade.vilken grad ska man tvätta på isåfall? för locket hade en fläck jag inte fick bort.kan man byta "skum" på handtaget?jag kan ingenting om denna vagn, hade brio innan men vår bi blev stulen med vagnen i så jag fick överta denna av en kompis syster eftersom jag var i akut behov av vagn. men fin är den! röd liggdel och armygrön sittdel.men skulle det passa att köpa en ny sittdelsklädsel, funkar det med knappar och så.och hur förvarar ni regnskyddet? har alla orginalregnskydd till sittdelen? (fanns inget till min vagn) vilket passar annars?finns nån bra internet sida med tillbehör?
    nej det är inte nitat det är bara fastskruvat med sån insektsnykel... kolla får du se...  jag skulle kört på skonsamaste programmet.. 
  • Martha
    TheSunset skrev 2008-08-20 23:25:30 följande:
    JAg måste ställa en dum fråga....På uj duon...så fick man ju med regnskydd....Nu har jag köpt en liggdel och där får man ju oxå regnskydd med...Men hur gör man med regnskydd på sittplatsen när man har liggdelen på andra sidan???Har ju ett regnskydd till hela vagnen som sagt och ett till liggdelen...Kanske dum men jag fattar inte..
    du kan skippa det där till liggdelen.. det som är till sittvagnen täcker liggdelen oxå.. :)
  • Martha
    JuliaochNelly skrev 2008-08-24 14:08:43 följande:
    måste fråga en liten sak funderar på att göra av med syskonvagnen. Då vi nu köpt en bugaboo så stora tjejen går...Vad tycker ni är rimligt för en duo årmodell 07 andvänd i 3 månader sparsamt? OBS INTE EN ANNONS
    Nääääj sälj inte syskonvagnen... Jag ångrar mej så jag håller på å dör..... Mina barn hatar sittyn jag köpte istället.. slåss å håller på... aldrig nöjda när vi är ute med den.. 
  • Martha
    JuliaochNelly skrev 2008-08-24 16:59:37 följande:
    åå gud vad synd....fick ju min bugaboo på villkor av sambon att tvillingvagnen måste bort trångt i hallen och inget vagnsföråd i huset...Just nu står den i köket och där hör den liksom inte hemma *asg*
    Hihi.. Låter som en bra barnvagns parkering...  
  • Martha
    misshallonsaft skrev 2008-08-28 08:56:48 följande:
    hur länge kan de ligga i en duo liggdel? hur långa kan bebisaen bli å hur tung på ett ungefär?
    jag har bilder på min dotter i sin liggdel i mitt galleri, kika under vagnar..
  • Martha
    misshallonsaft skrev 2008-08-28 14:07:45 följande:
    kan man fälla ihop duo vagnen när liggdelen är på
    Ja det går den blir bara lite högre... och lite krångligare är det ju.. men det går.. tror jag har bild på hopfälld duo i mitt galleri.. :)
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII