Inlägg från: 3småttingar |Visa alla inlägg
  • 3småttingar

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Såg att dom har ändrat regnskyddet med till dom nya modellerna. Visserligen ser jag bara att loggan är ändrad men ändå Ser inte om dom ändrat nått mer.. på deras hemsida då alltså, den USA.

ღ Edwin 0611 ღ Lillan BF 0809 ღ
  • 3småttingar

Nån som vet nån sida på nätet där det finns fårskinn? Kanske vore nått till sonen också?
    Ett grått hade ju vart fint!

• 3småttingar
    daemz skrev 2008-08-16 11:23:39 följande:
    Jag har köprt fårskinn på babyproffsen.. Jätte mjuka och goa Jag ska ha åkpåse i vinter.mina töser kommer att vara 1½ år. Mkt smidigt om man ska gå på stan mm. Inte behöva ha overall på sig hela tiden!
    vad kostade dom ? =)
  • 3småttingar
    Johnsson skrev 2008-08-17 10:32:21 följande:
    Någon som kan hjälpa mej lite?!Vi ska påbörja IVF i början på nästa månad för att försöka få till ett syskon till Emma. Tar det sig med en gång kommer Emma att vara ca 3 år när bebisen kommer.Räcker det med singel Uj eller man behöver syskonvagn??Vad tror ni??
    Hej hej, det berors ju helt på hur mycket ni använder vagnen. Typ går och handlar eller tar ni bilen liksom?
    Jag hade inte köpt syskonvagn om min son hade varit 3, det tror jag inte. Då hade jag använt singelvagn + ståbräda isåfall. Men som sagt, är man ute och går mycket osv då kanske man hade gjort det.

haha bra svar va? Så svårt!!
  • 3småttingar

Nån som har både singelvagn och syskonvagn i bilen samtidigt? Lägger ni dom på varandra eller på högkant liksom?

Liggdelen går väl inte att trycka ihop så mkt?

• 3småttingar
    larssonsophie skrev 2008-08-18 10:08:54 följande:
    Är det någon som vet när -08orna började säljas i Sverige? Fanns de i maj?
    Menar du den nya modellen 08/09 ? Isåfall har dom väl inte kommit förrens nu tror jag? Alltså denna månaden eller förra tidigast..

Tror jag iaf!
  • 3småttingar

Idag kom min lila liggdel! Jättefin!!! Beställde i onsdags och den kom idag, bra leveranstid

• 3småttingar
    Tjejen79 skrev 2008-08-19 10:12:19 följande:
    Hej! Har en lite fråga om de är nån som vet... När kom de justerbart styre på tvillingvagnen, vilken årsmodell alltså? Å sen hur är årsmodellerna på UJ är de så att den som kommer nu heter 08/09 å sen innan har de funnits 07/08 å 06/07? Jätte tacksam för svar.
    Dom har kommit dom nya duosarna. Min nya duo 08/09 står iaf i affären och väntar på mig
  • 3småttingar
    TheSunset skrev 2008-08-19 09:20:58 följande:
    Hej....Måste fråga...jag är ute efter en svartliggdel till min uj duo.Kollar runt på beg...Men det som finns e ju typ för 1600 kr (här jag bor)Då kan man ju lika gärna köpa ny.... Vart e det bäst att beställa en nånstans...?På nätet..
    Jag har precis beställt en liggdel till singelvagnen på Bontis sida! Beställde på onsdagen och den kom på måndagen (igår då alltså). Dom rear dessutom ut vissa färger, dock inte svart.
    Jag köpte min plum för 1399 eller liknande + frakt 120.

Iofs så såg jag precis att du ska ha till duo vagnen, men du kan ju kika där iaf.
  • 3småttingar
    TheSunset skrev 2008-08-20 23:25:30 följande:
    JAg måste ställa en dum fråga....På uj duon...så fick man ju med regnskydd....Nu har jag köpt en liggdel och där får man ju oxå regnskydd med...Men hur gör man med regnskydd på sittplatsen när man har liggdelen på andra sidan???Har ju ett regnskydd till hela vagnen som sagt och ett till liggdelen...Kanske dum men jag fattar inte..
    Va bra att du ställde den frågan! Det har jag också funderat på...
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII