Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Hoppetossan 79 skrev 2008-08-04 21:07:39 följande:

Så det är en original? Såg ut som ett hemmabygge... Grotesk...
    Ja, och det värsta är att hjulen är färgglada i orginalskick, de är inte hemmålade
  • Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2008-08-06 16:11:01 följande:
    riktigt gammal häck...typ 2002-2003:a
    Eller hur
  • Kajsan
    Elipse skrev 2008-08-07 19:28:44 följande:
    hej hej!Jag undrar om det stämmer att åkpåsarna i guld släpper färg efter ett tag? Har hört det men nu har vi hittat en åkpåse i andra hand och den är i guld...
    Ja, den verkar kunna göra det
  • Kajsan
    Elipse skrev 2008-08-07 19:48:39 följande:
    aj då. den kostar 470 begagnad och sägs vara använd i en månad, vad tycker ni?
    Är det den på Tradera? Men alltså, fråga, säljaren måste ju vara ärlig.
    Jag har sett de som släppt färg, det ser ut som om skalet skalats av typ.
  • Kajsan
    Johnsson skrev 2008-08-07 22:24:13 följande:
    Nu är jag oxå en stolt Uj ägare!! Åkte till babyland där dom sålde ut "Girls Mango" för 3200:- så jag kände mej tvungen att slå till! & vilken vagn!! Underbar!! I Love it!!!
    Vilken babyland då?
  • Kajsan
    Fiffa5 skrev 2008-08-09 11:25:02 följande:
    Hur länge har era små kunnat ligga i liggdelen (i dubbelvagnen)? Kan man byta till sittdelen redan när de är 3 månader?
    Alltså min tjej sitter bredvid syrran, hon bryr sig inte om att det är framåtvänt, ännu.
    Det kommer nog när hon blir något större.
    Hon är 5 mån, men har sutit framåt i storasysters singel när hon lånat det, sen hon var 3 mån.
  • Kajsan
    oktober04 skrev 2008-08-12 14:37:35 följande:
    Svar på #795hejsan! jakkan rekmendera en phil&ted singelvagn som man kan göra om till tvilling vagn.Har uj duo älskar den vagnen men tycker att phil& teds vagnen är mera smidig.. menar lyfta fälla ihopp och smartare byggd...
    Jag tror det är fel tråd att tipsa om det i
  • Kajsan
    StaffenAssar skrev 2008-08-16 17:05:38 följande:
    Men hur kan det vara "inte bra för barn" om det är tänkt att ligga t.ex. på golvet hemma? Hur farligt kan det vara liksom?Ingen kritik, bara en fundering...
    Det är en matta och behandlats med garvningsmedel och färgämnen som inte är meningen att man ska andas in, bara gå på
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII