Inlägg från: 3småttingar |Visa alla inlägg
  • 3småttingar

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

isako skrev 2008-08-09 15:28:04 följande:
    Någon som har bild på bebis i åkpåse i singel liggdel. Gärna Elodie åkpåse....??
    Vill också seee! :) Hjälper till o puffar!

Vill ha min duo vagn nu!! Och bebis såklart :) Ska bli så mysigt att gå på promenader..
    ღ Edwin 0611 ღ Lillan BF 0809 ღ
  • 3småttingar

Trodde aldrig jag skulle behöva fråga det här, men vill ta det säkra före det osäkra

En plum liggdel, borde väl passa på en 08:a vagn? Alltså inköpt 08.

• 3småttingar
    Bula på magen skrev 2008-08-12 08:29:51 följande:
    ja passar!
    Skönt att få bekräftelse
  • 3småttingar
    Lille Mammsen skrev 2008-08-12 10:26:37 följande:
    OM det är "Plum" i nya modellen av liggelen-2007 så svar ja! Kom en "Plum" 2003 eller om det var 2004 oxå...minns ej om denna var med snäppen eller ställning?? men om div liggdelar har "snäppena" på sidora-singel,snäppen+skena-duo så skall de passa!
    Den säljs på bonti nu så då borde de vara en 07:a va? Ingen idé att behöva fråga ens eller? Dom borde ju inte sälja en så gammal nuu. fast man vet ju aldrig hehe.  Tusan vad du kan mycket
  • 3småttingar

Hej alla!

Undra vad det är som händer egentligen :) Bonti verkar rea vissa färger men inte alla.
    Svart, röd, brun och moss reas inte. Men det görs plum, pumpkin, ljusblåa, fifties, coco.

Dom visar även bild på nya duo 08/09 som dom kallar dom, i färgerna, navy, moss, sand, gråa och svarta.

Så antar att dom nya 08/09 inte kommer komma i dom färgerna som reas?

• 3småttingar
    zmulizjanzon skrev 2008-08-13 10:57:16 följande:
    Jaha...trodde att det var på vagnarna
    Det verkar vara på vagnarna!

Nån som beställt från Bontis webshop nångång? Erfarenheter?
  • 3småttingar

Wohooo idag ringde Babyhuset och sa att min nya svarta duo 08/09 modell har kommit!!!!

Ska hämta den 5 sept :):):)  Så det blev innan bf ändå!

• 3småttingar
    isako skrev 2008-08-13 21:45:43 följande:
    Grattis!! Måste vara skönt att få det löst innan bebisen kommer!Nu gäller det bara att pimpa järnet :) Vad blev det förresten för färg på liggdelen?
    Tack haha. Jaa det känns bra att den finns där nu iaf! Syskonvagnen är helsvart men beställde även en liggdel till singelvagnen och det blev PLUM!
    Tror och hoppas att jag blir nöjd! Kommer bli skitsnyggt i höst/vinter rusket.
  • 3småttingar
    isako skrev 2008-08-13 22:03:39 följande:
    Bra smak du har  Nu skall man bara komma underfull med hur man skall göra i vinter..Åkpåse? Tjockare overall.. *suck*det gäller nog bara att vänta och se hur vintern blir så får man bestämma sig då..
    hehe Ja eller hur! Jag har en svart oth åkpåse som jag köpte i vintras och den får lillan ta om det blir så kallt.  Men jag tror nästan jag kommer klara mig med en pop fleeceoverall och täcke. Sen har man ju locket också. Och ska jag gå ut i minusgrader så får det bli åkpåsen
  • 3småttingar

Åhh vill ha hem min liggdel!! Beställde den igåår Lite otålig. Tycker man borde fått nån mail om leveranstid, typ om det tar nån dag eller om det är några veckor??

Nån som har beställt från Bontis webshop?

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII