Inlägg från: Martha |Visa alla inlägg
  • Martha
    medow skrev 2008-07-21 17:57:31 följande:
    Nja bonti har ju rea på 07 orna nu .Till bra priser + garanti då med.
    Mm blir ju samma pris förutom att bumpern inte ingår då...
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha
    saragbg skrev 2008-07-21 20:26:37 följande:
    Ni som skickat klädslar inom sverige å betalat 77kr..hur har ni packat den då, i påsar el vad? som brev el paket?super tacksam för snabba svar
    jag har packat i dubbla plastpåsar.. och en massa tejp.. :)
  • Martha
    tezzi152 skrev 2008-07-22 10:57:22 följande:
    Jag köpte ju en UJ igår, men fick inte med ett regnskydd. Men det står ju överallt att det ingår regnskydd. Köpte min på Babyproffsen. När jag beställde den så sa dom att det skulle ingå, men igår när jag kom hem hittar jag inget.Ringde butiken idag, men dom trodde inte att det skulle ingå, för då hade det legat i kartongen när dom packade upp vagnen, vilket det inte gjorde.. Hon skulle kolla upp det å återkomma.Men överallt här på nätet där Uj säljs står det att det ingår, plus att det står att det ingår på deras hemsida..Jag är förvirrad. Har ni fått regnskydd med era vagnar eller har ni fått köpa till det i efterhand?
    Det ska väl ingå...  det har det då gjort när jag köpt mina vagnar...
  • Martha
    saragbg skrev 2008-07-23 12:10:55 följande:
    nu har ja änligen fått köpt en baroque klädsel..skit snygg verkligen..men ja har ett 07, chassi å vid fotändan på chassit så sitter d en knapp, det fanns ingen motsvarande på klädseln som skulle passa. alltså tre st på chassit å endast två knappar på klädseln. d märks juh inte el så den sitter juh kanon. men är det en 08 klädsel då el? baroquen e juh både 07-08,ahade ja köpt den 07 så känns d juh somm att d skulle stämt m knapparna..
    Baroqen sitter fast med två knappar längst ner på min.. Men har även den tredjeknappen lite högre upp.. 
  • Martha
    saragbg skrev 2008-07-23 12:52:08 följande:
    Marthaokey samma som på min då. men när köpte du din, e det en 08,a?
    min är nog en 07a fast det är väl samma...  Saknar den där knappen på chassit så jag kan inte fästa den där tredjeknappen heller.. :(
  • Martha
    annie dark skrev 2008-07-27 14:09:32 följande:
    Våran 06:a, använd i 6 månader knarrar. Är rädd att svärmor har stått och vaggat vagnen, så som man ej ska göra, dvs åt sidorna. Den började låta så efter att de passat lillan en dag. Kan den vara förstörd helt eller kan man lämna in den på service?
    jag gungar ofta vår vagn åt sidorna samtidigt som jag går å min vagn knarrar aldrig... har inte heller hört att  man inte får göra så... 
  • Martha
    Oj hoppsan skrev 2008-07-27 18:01:06 följande:
    Jag har en fråga angående UJs syskonvagn, hur funkar det att ha en hel suflett när man har liggdelen bredvid sittdel? Och hur funkar det med regnskydd när man har sitt och liggdel bredvid varandra? Nån som kan upplysa en blivande tvåbarnsförälder med syskonvagnsångest??
    Det stora regnskyddet funkar över både vagn och liggdel när man har det på. annars medföljer det ett separat regnskydd till liggdelen men det behövs inte. Hel suflett är super bra när man har liggdelen. blir som ett extra vindskydd för bebisen. Jag tyckte det var toppen.
  • Martha
    Oj hoppsan skrev 2008-07-27 19:12:58 följande:
    TAck för ditt svar! Nu är allt lite klarare... En annan fråga; Är det stor skillnad på årsmodellerna? Jag har tittat på en begagnad från 06, är det någo speciellt jag ska tänka på? Jag har förstått att hantagen har varit ett problem, när ändrades de ställbarahandtagen? Jag är ganska sugen på en UJ denna gången
    Handtagen på syskonvagnarna är det ingen skillnad på årsmodellerna förrens nu 08 då det precis kommit en ny modell med ställbart. DOCK kan det ändå förekomma vagnar med ställbart handtag på marknaden och det är vagnar köpta utan för Europa.  Annars är det väl tjockheten på sitsen som är skillnaden. lite tjockare from 07. och fickor på sufletten på sidorna på 07 å frammåt. 

05an har delade varukorgar och 06 å frammåt har hel..
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-07-27 22:03:06 följande:
    Idag när vi var på stranden med UJn så exploderade ett av dom bakre däcken. Någon som varit med om det? Blev det för hett när solen låg på eller vad?
    Oj va skumt??
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII