Inlägg från: 3småttingar |Visa alla inlägg
  • 3småttingar

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

isako skrev 2008-08-05 16:18:49 följande:
    Ooooohhhh har ni set  Elodies nya åkpåse i svart sammet... Vill ha!!!!!www.elodiedetails.com/#
    Eller hur, jag gillade den också!! Vi verkar ha samma smak Känns lite tråkigt bara, jag har ju en svart vagn. Blir väldigt mkt svart hehe.
    ღ Edwin 0611 ღ Lillan BF 0809 ღ
  • 3småttingar

Gud vad dyr syskonvagnen har blivit egentligen, fattar inte varför dom har höjt den?
    Är det nån här som vart med om att dom har höjt vagnarna innan?
    Börjar få lite ångest hehe...

• 3småttingar
    Hoppetossan 79 skrev 2008-08-05 21:31:32 följande:
    Vad är nya priset på syskonvagnarna?
    1000 kr dyrare sa dom till mig, så då borde det betyda att bara syskonvagnen kostar ca
    9695 kr. Själva liggdelen hade dom inte höjt. Så då blir det ca 11.690 med liggdel!

Vet inte om det gäller singelvagnen?
  • 3småttingar
    isako skrev 2008-08-05 21:35:02 följande:
    Det har vi absolut :)Ohh vad synd, men annars är ju den röda underbar oxå. Hade egentligen siktat in mig på den men sen såg jag den nya :) Men kan man ha den i en Plum liggdel? HmmmmVad tycker du?
    Finns den i rött också? :)
  • 3småttingar

Egentligen förstår jag inte varför t.ex Bonti rear ut liggdelar i vissa färger? I o med att det bara kommer två nya färger?

Eller kommer det bli så att de nya modellernas liggkorgarna inte passar dom "gamla" vagnarna?

• 3småttingar

Kom på en sak häromdagen.

Har ju köpt en skiphop dash deluxe. MEN nu kommer ju det inte finnas en pinne i mitten av duon.. Ni som har haft usa vagnar, kan man hänga en skiphop så som man ska ändå?
    Eller kommer jag få hänga den i axelremmen?

Ilandsproblem men kom och tänka på det

• 3småttingar
    dubbelt upp skrev 2008-08-06 21:23:20 följande:
    Hänger oxå min i axelremmen...
    Hoppetossan 79 skrev 2008-08-06 21:18:45 följande:
    Jag har haft våran i axelremmen... har inte testat om det går att sätta den med knäppena men tror inte det går och syksonvangne är såld så jag kan inte testa tyvärr.
    Sitter väskan hyffsat tajt då, alltså högt upp? Iofs så kan man ju reglera axelbanden..
    Vill ju inte att skötväskan hänger långt ner och dinglar liksom
  • 3småttingar
    dubbelt upp skrev 2008-08-06 21:36:57 följande:
    Tycker den sitter bra! Den sitter så att den slutar där liggdelen slutar när man fällt ner ryggstöden om du förstår vad jag menar?!...
    Va bra!! :)
  • 3småttingar
    medow skrev 2008-08-07 11:34:42 följande:
    Ni som köppt syskon vagn när köppte ni den och tog hem den så att säga .Beg eller ny ?
    jag har visserligen bara beställt, en ny, men jag tänkte hämta hem den samma vecka som bf är
  • 3småttingar
    medow skrev 2008-08-07 11:59:55 följande:
    ok tror inte att jag skulle våga vänta så länge då jag brukar få nästan 2 veckor innan.
    Jaa men då hade jag nog hämtat i v.35 eller så.  Men för mig är det inte viktigt att ha den hemma innan bebisen kommer om det skulle vara så att hon kommer för tidigt.
    Vi ska dessutom hämta den i en annan stad eftersom ingen här säljer UJ..

Och nu när jag tänker efter så kommer jag inte kunna hämta den tidigare eftersom jag ska ha den nya modellen och dom i affären sa att den kommer runt sep/okt hehe.
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII