Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

FridaLee skrev 2008-10-07 13:31:42 följande:
    men å vill mä ha en uj igen. ångrar att jag sålde dotterns. får börja med camen och sen får jag väl smyga in en uj efter ett tag. 
    LitenBlomma skrev 2008-10-07 13:52:03 följande:
    Ooooh grattis!! Välkommen i gänget som längtar efter sina nya vagnar!!
    Kerplunk skrev 2008-10-07 13:54:00 följande:
    Wohoo!! Beställde du också från mammarazzi? Tänk va mycket beställningar de måste ha fått...
    Japp, det var för bra ebjudande för att missa
    Nu måste jag bara få min gamla rosa såld
  • Kajsan
    misshallonsaft skrev 2008-10-07 19:22:38 följande:
    inget svar....
    Har inte gecko, men har inte den små fita pluttar som sticker ut på insidan av handtagsramen typ, tryck ner de samtidigt och fäll handtaget.
    Vet inte om de funkar så ,men det ser ut så.
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2008-10-07 19:32:56 följande:
    Har inte gecko, men har inte den små fita pluttar som sticker ut på insidan av handtagsramen typ, tryck ner de samtidigt och fäll handtaget.Vet inte om de funkar så ,men det ser ut så.
    Inga fita pluttar, vita menar jag ju Generad
  • Kajsan
    Noas mamma skrev 2008-10-07 21:38:28 följande:
    Hallojkan nån vänlig själv berätta för och nackdelar med UJ? Har en Cameleon nu som jag inte är helt hundra nöjd med. så jag vill gärna höra med er UJ ägare innan jag bestämmer mig för en Uj Nåt speciellt jag bör kolla på?? har hört nåt om osäkra handtag.. vilken årsmodell va de på??
    What!? Vad är det för fel på camen nu då?
  • Kajsan
    Noas mamma skrev 2008-10-08 01:17:53 följande:
    eller vänta lite här nu.. säger hon som själv funderar på att lämna camen till sitt öde
    Nej nej nej, den ska inte åka ut, den är fin som prydnad här hemma Min kompis blev alldeles chockad när jag nämnde den tanken "Du kan ju inte sälja din bäääääbis"

Uj,n är ju fortfarande bara framåtvänd, det gillar jag inte. och camen har fler finesser känns mycket mer välarbetad.! Men Urban känns rejälare, jag använder bara den på landet och på vintern är den ju bättre...Man måste inte välja va? Man kan behålla alla 4?
  • Kajsan

Vi har en hall stor som ett rum mitt i lägenheten, där hade vi bibliotek förut men har sålt av möblerna så jag kan ha vagnpark

• Kajsan
    tröttamamman skrev 2008-10-08 03:00:29 följande:
    Kan inte sova!Beror kanske på att förlossningen närmar sig men också på att jag har blivit helt besatt av tanken att köpa en singelvagn. Detta sedan jag såg att Bonti har vissa 07-08:or hemma för direktleverans på rea. Ser mig själv gåendes med en slitterny, superfin UJ varje gång jag sluter ögonen Men jag har inte lyckats övertyga maken om att sälja gamla barnvagnen (ej UJ) och köpa en ny UJ (ännu). Hur lyckas jag med det?Och ni som har köpt från Mammarazzi, hur lång leveranstid är det där på vagnarna? Bontis lila är ju t ex billigare än mammarazzis vagnar, men så är det ju också förra årets modell. Vet inte hur jag skall göra, bf är om 16 dagar så jag kan ju inte vänta på vagn från mammarazzi för länge... Men det känns dumt att betala nästan samma pris för olika årsmodeller.Och ni som har beställt på mammarazzi, var köper ni liggdelen?
    Jag övertygar inte mannen alls! Så länge jag inte går back på mina vagnaffärer så är det inte hans problem vad jag gör.
    Nu säljer jag av lite barnvagnar/tillbehöv och lite kläder på Tradera och vips, där var min nya UJ
  • Kajsan
    miss oktober skrev 2008-10-08 17:15:12 följande:
    åhh någon som vill hjälpa mig att bestämma färg på en nya urban??? har ju bara haft 6 st men e sååå sugen på att beställa en från mammarazzi nu.vilken färg tycker ni ja ska beställa?!?!?!
    FÖr mig fanns det inget alternativ, den bruna var självklar!
  • Kajsan
    Susiepie skrev 2008-10-09 11:26:59 följande:
    Nej det är det jag menar skulle adlrig köpa vagn på avbetalning men jag vart bara nyfiken låter som alla byter vagnar så ofta men man säljer och köper och säljer o köper får börja med det jag med då :)
    Just denna gång när jag handade från Mammarazzi så handlade jag på faktura att betala när vagnen kommer.
    Blir försiktig med att betala in pengar i förskott är en liten butik har megarea.
    Det luktar konkurs och jag vill inte sitta i den situationen att jag betalt in 5000 kr som jag aldrig får tillbaks.
    Nu är det säkert inte så, men man kan inte vara nog försiktig.

Men annars säljer jag alltid av en vagn när jag köper en ny, gå ju inte back på inköpen
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII