Inlägg från: Fjällräven |Visa alla inlägg
  • Fjällräven
    Lotta71 skrev 2008-08-06 20:49:11 följande:
    nÄ, DEN är SEG!! Men det har ju varit lite krabbigt de senaste dagarna.
    Jo, den har ju det...Menmen...blir nog bättre snart
  • Fjällräven

Tänkte bara på en grej, ni andra i tråden, går ni ner för något speciellt mål eller är det "bara" av hälsoskäl?
    För mig är det för att lättare bli gravid, vilket ger mig en ganska rejäl motivation
    Sen ska vi träffa läkare den 27:e för att börja våran utredning av barnlöshet och behöver därför gå ner några kilon tills dess.
    Jag hoppas att jag ska gå ner 7 kilo, har bara 2,6kg kvar tills dess och det känns inte helt hopplöst att gå ner på 3 tre veckor!

• Fjällräven

Fast efter det så skulle jag vilja gå ner ytterligare 10kg!

Ska lugna mig lite så några fler får en chans att skriva i tråden

• Fjällräven
    Svar på #553
    Fortsatte du att äta enligt lchf när du var gravid? Förhoppningsvis så dröjer det inte alltför länge innan man plussar och är lite fundersam på hur man ska göra då...Vill ju inte gå upp allt igen!
  • Fjällräven

JewelGirl: Hahaha det har du rätt i! Man får väl tänja lite på vad man stoppar i sig när den stunden är här, som du säger så behöver man ju inte äta dom dåliga kolhydraterna utan hålla sig i GI-stil någotsånär

• Fjällräven
    Svar på #563
    Vill ner till 60kg, vilket är ca 12,6kg bort. Hoppas att det går! Har inte vägt det sen 2004 då jag var ute o backpack:ade i asien/australien.
    Vore roligt om det gick att göra igen
  • Fjällräven
    lärjunge skrev 2008-08-07 17:36:21 följande:
    1/8 var ja 128 kg idag är jag 124 kg!
    Vad roligt! Grattis!
Svar på tråden LCHF tråden 3