Inlägg från: Hägris |Visa alla inlägg
  • Hägris

LCHF tråden 3

Svar på #2042
    Visst äter du lchf? då kan man inte äta bananer... köp magnesioum i hälsokosten ist, 80% av svenska folket har brist på det pga kalciumöverskott.
    Men SUUUUUUUG!
  • Hägris
    Svar på #2043
    ja i vätska...  kom ihåg att dricka massor!!
    Men SUUUUUUUG!
  • Hägris

Jag fuskade och nu är jag är så sjuuuuuk.. allt smakar snor och bihålorna kommar snart att explodera.. skiiiit *tycker verkligen synd om mig själv*   Hoppas att kunna ta krafttag på tisdag innan dess har jag knappast matlust när jag mår såhär. Sist jag var sjuk var en massa år sedan jag hade glömt hur jobbigt det varFundersam

Men SUUUUUUUG!
  • Hägris
    Svar på #2409
    borde väl vara ok?
    Men SUUUUUUUG!
  • Hägris
    Buttran skrev 2008-09-29 10:44:59 följande:
    Hej då, nu lämnar jag er! Tack för peppning etc. men efter att ha gått upp närmare 2 kg på 2 veckor trots att jag strängeligen följt alla konstens regler, så ger jag upp. Uppenbarligen gör jag inget fel så det är väl helt enkelt så att metoden inte passar min kropp.Dessutom har min mage nu stannat upp helt, jag hade en 2 timmar lång näradöden-upplevelse på toa i natt som jag helst vill slippa göra om... Lycka till!
    Då tror jag att du ätit för lite fett... då stannar magen ..
    Men SUUUUUUUG!
  • Hägris
    Svar på #2507
    *gör som ovanstående*
    Men SUUUUUUUG!
  • Hägris
    Svar på #2516
    håller med dig max 5% kolisar
    Men SUUUUUUUG!
  • Hägris
    Svar på #2553
    Tål du mjölkprodukter? Låter lite som sk mjölkmage tycker jag.
    Men SUUUUUUUG!
  • Hägris
    Svar på #2566
    ja det kan man annars kan du äta, fågel,fisk keso, tofu(även om jag inte gillar det) och ÄGG ägg är det bästa snabbt och bra!!
    Men SUUUUUUUG!
  • Hägris
    Svar på #2583
    Mina ungar äter som jag men med pasta/ris/frukt osv till barn ska ju ha fet mat så det är perfekt!
    Men SUUUUUUUG!
  • Hägris
    Svar på #2756
    Det är ju vanlig att man inte börjar väga lika lite som innan heller men du kan ju inte vara överviktig med dom måtten?
    Men SUUUUUUUG!
  • Hägris

det är dom man tar upp det finns polysackarider(tror jag det hette) som kroppen aldrig tar upp det är kolhydrater men tas inte upp. Det är ändå alldeles för mycker kolisar och sötningsmedel för att funka i lchf.

Gör ischoklad, parmesanchips och dyl ist!

Smurfan 81 skrev 2008-10-09 18:14:53 följande:
    Nån som vet hur Atkins funkar? Vad menas med "nettokohydrater", och är det något man kan ha användning för i LCHF? Nu tänker jag förstås på godiset på deras hemsida, Atkinsprodukter.sedet är domman tar upp det finn polysackarider(tror jag det hette) som kroppen aldrig tar upp det är kolhydrater men ts inte upp.
    Men SUUUUUUUG!
  • Hägris
    Svar på #2842
    Bacon ägg blomkål burgare(såklart utan bröd) är jättebra men mera fett!! Feta såser, ostar och dyl till!
    Men SUUUUUUUG!
Svar på tråden LCHF tråden 3