Inlägg från: Fragile Angel |Visa alla inlägg
  • Fragile Angel

LCHF tråden 3

Ewe lina skrev 2008-07-17 16:12:52 följande:
    vet ni om en bra sajt där man kan få lite tpis om vad man får äta och inte äta. Jag skulle verkligen behöva en inköpslista.
    Jag med .
    Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Fragile Angel

Jag fattar inte (trög ), på "kolhydrater i fokus" så står det att man ska äta

* fett 75%

* kolhydrater 5%

*proteiner 20%

Är det till varje måltid, eller är det för hela dagen?

• Fragile Angel
    Muminski skrev 2008-08-22 10:26:14 följande:
    WIHOOO!! Ett kilo ner sedan onsdags. Sammanlagd viktminskning -4 kg
    Grattis .
  • Fragile Angel

Jag mår skitbra nu när jag har slutat med kolhydrater och godis .

• Fragile Angel
    Muminski skrev 2008-08-22 14:27:17 följande:
    Tack för era grattis. Det känns jättebra. Är ju snart i mål då jag ville gå ner runt 7 kg, men i ärlighetens namn behövs det mer eftersom jag inte är så vältränad som jag borde. Alltså viktmässigt är jag snart i hamn, men så återstår träning för att få fason på kroppsdelarna Men så länge diskbråcket bråkar får jag skynda långsamt.Ang morötter har jag hört att råa är bättre än kokta.. man får nog laborera lite med det där tror jag.Mannen äter kött och potatis, är smal som en sticka men är impad av mig Jag gör inga särskilda förändringar i kosten, när de äter pasta,ris etc kör jag broccoli brysselkål eller liknande. Gott som bara den.I kväll tänkte jag faktiskt festa till det med lite morotsstavar och dip. Något gott vill jag unna mig, men inte spåra ut totalt.Fragile Angel, kul att se dig här vännen. Skönt att du mår bättre!
  • Fragile Angel
    Fragile Angel skrev 2008-08-22 20:39:22 följande:
    Måste bara förtydliga att jag inte mår bra, "bra", utan bara bra av att inte äta kolhydrater .
Svar på tråden LCHF tråden 3