Jag längtar hem :(:(
jag åkte hem och sov hemma dagen efter lilleman var född 29+5... sen sov jag hemma i 6 veckor.
Körde Isabelle 3,5 år till förskolan varje morgon och sen direkt in till neonatal och var hos Elias hela dagen tills klockan var runt 16, då hämtade jag lilltjejen på förskolan och min sambo åkte från sitt jobb till Neo och var hos Elias när jag var hemma med Isabelle. Vissa dagar åkte vi tillbaka hela familjen till Neo på kvällen och ibland åkte jag dit och min sambo hem till Isabelle...
Flyttade in i samvårdsrum 15 dagar innan vi fick komma hem (för lillkillen ville ammas på natten då)
Kan tillägga att jag legat i strikt sängläge på sjukhuset i två månader innan Elias föddes och då bara träffat min dotter ca två timmar varannan dag i en sjukhussäng utan att hon fick peta på magen i princip (vattenavgång 21+1) och verkligen mådde dåligt av att vara utan mig. Därför åkte jag hem och var hemma.
Hade vi inte haft barn sedan innan hade vi nog båda flyttat in på Ronald McDonaldhuset eller patienthotellet för att vara hos vår son hela tiden.
Tack och lov bodde vi ca 10-15 minuters bilväg från Neo.
Lycka till och grattis till din pojke!