• Therese33

Tusen rosor till avd 316 KK Östra

Vill bara säga att personalen på avd 316 på KK Östra är underbara. Under den månaden som vi var där så fick vi superstöd och bra information hela tiden.
    Om det är någon anställd där som läser detta så ta det till er, ni är underbara och gör ett fantastiskt jobb!

• Svar på tråden Tusen rosor till avd 316 KK Östra
  • Riskiflickan

Jag instämmer också!!! Tack för allt avd 316. Efter en lång resa med neo i GBG och Borås är jag hemma med en goding som idag väger 4,5 kg, vägde 650 g vid födseln! Tack till er!

• Maria C S 75

Håller med! de är fantastiska!!! Låg där ett kort tag i augusti 2006. Favvo läkaren är Elisabeth Persson och sjuksköterskan Marie. Glömmer dem aldrig.

Stolt mamma till Mario. Carpe diem.
  • lindach

Kan bara hålla med! Underbar personal som alltid hade tid för frågor och tårar men oxå leenden! Var bara där ett kort tag innan vi flyttades till även det underbara Mölndal och 210 men glömmer aldrig de första skakiga dagarna...

Mamma till finaste Liv.
  • PiffÅPuff

Ville bara titta in för att säga...
    AVD 316 ni är absolut bäst! Vi åkte fram och tillbaka ett par gånger, mellan Östra och Borås i Okt/Nov -05 med våra tvillingar, födda i v.29+3... Utan er vet jag inte hur någon av oss skulle överlevt. Tack

• Gemelas

Håller med fullständigt. Vi var där med våra tvillingar hösten 06 för de föddes v 29+1. Låg först på röda avd sedan på blå innan vi flyttades till Mölndal. Helt underbar personal både på Östra o Mölndal!!

• hipponk

Ja jag håller med!!! känner mig halvt hög när jag tänker på hur kompetenta de är på Östra och jättegulliga!

• 78 anna

Instämmer med övriga talare:) Låg där mellan oktober och december 07 med våran tjej född i v28+5 och hade inte klarat oss utan deras underbara stöd. Helt underbara !!!

• Viran

Håller med, de är underbara!!!

Svar på tråden Tusen rosor till avd 316 KK Östra