• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Lilleskuttan

en kompis ska ringa nu för jag vill egentligen inte åka för dom är helt knäppa på kk i uppsala. men hon tycker att jag måste åka så det är väl bara att åka.

• StoraD

FAN lilleskuttan!! nää nu börjar jag också gråta, finns det ingen rättvisa?!! hoppas nu att det är en sån där ofarlig blödning gumman, ååh söta du, om du vill prata så kan du inboxa mig och få mitt hemnr.

• Bling1975

Nej - lilleskuttan, tänker på dig massor och håller alla tummar och tår för ett falsklarm. Stor stor kram!

Stitch längtar efter Lilo
  • fruZ

Ååh Lilleskuttan, hoppas så att det bara är en skrämselblödning och att allt är bra därinne!

• fruZ

Ååh Lilleskuttan, hoppas så att det bara är en skrämselblödning och att allt är bra därinne!

• Poppy Lee

Tänker på Lilleskuttan och hoppas att det gått bra på KK, och att det inte var någon fara. Kramar till dig!

Snozie: Jobbigt med operation. Är det titthål eller någon annan variant?

Cia: vad bra att lilleman vände sig själv! Så slapp du bli misshandlad och ev. akutsnittad .

• Spirit

Lilleskuttan - kramar och håller tummarna

Cia- skönt att han hade vänt sig själv!!

Hella - GRATTIS !

• Odetta

Lilleskuttan *kramar om i massor*

Cia, vilken tur! Och vilken liten buse, va?

Och så lite ego *känns lite konstigt med tanke på lilleskuttan* men jag var ju på ul idag. Trodde att dem skulle göra ett vul för jag är ju bara 8+0 idag, men hon gjorde ett vanligt ul och det fanns faktiskt en bebis där...och den levde! Jag blev så överväldigad att jag bara grät! Och så tyckte BM att om jag även skulle må bättre av att få komma tillbaks när jag kommit hem från USA igen så var jag välkommen...så den 11/8 ska vi tillbaks och se att den har överlevt resan. Vilket riktigt bra bemötande jag fick...kändes otroligt bra! så JUSST NU tänker jag faktiskt vara glad och bara njuta för JUSST NU har jag en levande liten bebis i min mage!

*kramar om er allihopa*

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Idun 78

Har återigen lyckats få tag på bredband!

Lilleskuttan: Jag tänker såå mycket på dig!!! Hoppas hoppas hoppas att allt gick ok ikväll på KK, att blödningen var ofarlig.

Odd: Va härligt att allt såg bra ut. Njut nu av din resa till o'er there!

Cia: Så sötgrabben hade vänt sig av sig själv - tänk vad han kan, trots sin ringa ålder.

EGO: Jag har pestit ont i magen, som riktigt kraftig mensvärk. Jag har haft det i tre dygn nu, men idag har det verkligen eskalerat. Min mens har ju varit väldigt oregelbunden sedan sista mf, men om jag är tbx i 28 dagars cykeln var BIM idag! Så antingen är jag gravid - eller så har jag mensvärk utan mens - eller så har jag fått en kraftig inflammation i äggstockarna, livmodern el dyl. Det känns lite jobbigt att jag är ute och reser, skulle helst vilja vara hemma och testa för att se, för är det minus tror jag att jag skulle behöva åka in och se efter om jag har fått en infektion eller nåt - för jag har verkligen jätteont.

• Idun 78

Förresten, tack BP och a80 för tips om magmedicin mot onda T. Magmedicinen har verkligen hjälpt jättebra - redan efter två dagar var magen i trim igen. Nu är det mensmagen som spökar...

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7