• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • EMND

Idun, kinespillerna fick jag från min akupunktör. De ska höja min "KI" (energi, vitalitet) ställa allt till rätta :). Hm... lite hokus-pokus men vem vet...

• Idun 78

DND, ja vem vet? Men jag tror stenhårt på sånt! Särskilt om du känner att du har förtroende för din akupunktör i övrigt.

• Idun 78

Cia, stackars lille Alvin som är sjuk... Det måste vara alldelles fruktansvärt när han är så himla liten...

• Idun 78

Vad tomt det är här... Var är ni alla mina vänner...? (förhoppningsvis gör ni roligare saker än jag idag som tvättar och städar lägenheten, urk)

• fruZ

Vad konstig sidan är! Det fattas delar av orden i högerkanten. Är det så för er med?

Ja, Poppy, nu har vi absolut slagit längdrekord! Jag tror att din strategi att inte tänka på graviditeten de första veckorna är helt rätt. Få tiden att gå till första VUL.

Idun; katastroftankarna är svåra att bli av med. De kommer för minsta lilla. Är väl inget annat att göra än att stå ut och försöka göra roliga distraherande saker (kanske svårt när man måste städa och tvätta som du idag )

• jazzy

Hej hopp..

Hoppas alla mår bra, själv är det ok! Har börjat jobba.
    Fick iofs nytt jobb i aug, men saknar dagarna med Måns.
    Var på Huddinge i veckan, för att kolla upp ärret efter klippet. Det ska fixas till lite , nån hudflik som irriterar, detta kommer göras i loklabedövning HUA!
    Vi pratade oxå om vad som kommer gälla vid ev ny graviditet/förloss...skönt att veta det redan nu , OM det skulle bli fler...

Kram kram

3 barnsmamma
  • Idun 78

fruZ skrev 2008-09-14 15:17:04 följande:

Vad konstig sidan är! Det fattas delar av orden i högerkanten. Är det så för er med?[/citat]

Japp! Jättemärkligt!

Jazzy, kul att se dig här igen! Hur mår Måns? Är pappa hemma med honom nu, för han har väl inte börjat på dagis redan?
  • Bling1975

Kikar bara in och säger hej! Lite lugnt i tråden idag...kanske kommer igång framåt kvällen

Stitch längtar efter Lilo
  • jazzy

a80... Tack!!!  Måns pappa är hemma just nu..Dagis blir väl i vår eller kanske till nästa höst...

Hur går det för er alla??

Håller fortfarande tummar & tår för er alla....

Det är er tur nu!!!!!

3 barnsmamma
  • Lycka77

Tack för informationen kring Fragmin, Heparin och Innohep, det är otroligt så mycket kunskap som finns i den här tråden.

Det gick bra för mig idag. Mitt embryo var lika fint som när de frös ner det, så nu väntar 2 veckors olidlig väntan.

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7