• jazzy

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

finesssan..såå söt ju!!!!

Måns
  • jazzy

CIA..hahaha han ska heta Måns ju

Måns
  • jazzy
    Cia o krabaten skrev 2008-07-07 22:01:19 följande:
    Jazzy: Jasså du är här och smyger?!Har inte nämnt dte för M ännuLillaD: Men du, du tar väl nååågra dagar ledigt?Ta hand om dig själv lite också.
    nää men det måste du göra... Trombyl Måns är ett säkert kort juFlört
    Måns
  • jazzy
    Cia o krabaten skrev 2008-07-07 22:14:30 följande:
    Jazzy: Nej blev det, kort och gottLilla: Bruno var tydligen en musiklärare och fick ett nej med ett skratt.Ni ser vad jag har att jobba med
    ähhh va?! Förvånad

Bruno..ja varför inte...lite ovant bara!!!
    Måns
  • jazzy
    Cia o krabaten skrev 2008-07-07 22:32:25 följande:
    De står på min lista!Och Isak och LeoM har tveksamt men inte nej till Viggo och Sigge. DÄr är vi närmast varandra.Jaja, en annan dag.Nu ör dte godnatt!
    Isak ligger mig varmt om hjärtat,skulle vår lille kille hetat...om vi inte förlorat honom.
    Måns
  • jazzy

Min lilla måns blir 9 mån idag....
    Hade jag inte trott jag skulle få uppleva alls....det finns hopp för ER ALLA.....

KRAM CIA!!! önskar dig all lycka till!!!

Måns
  • jazzy
    HoppetKärleken skrev 2008-08-05 16:42:05 följande:
    Grattis till lilla Måns 9 månader jag hoppas så att du har rätt Jazzy att det finns hopp för oss ALLA!
    klart det finns hopp...jag tänker på er alla som kämpar....
    Måns
  • jazzy

åh..jag som inte kommer hem förran i morgon kväll...Ledsen

Måns
  • jazzy

finesssan..vet att vi vid enstaka tillfällen gav Måns microlax...det är ok att ge till bebisar...

Måns
  • jazzy
    StoraD skrev 2008-08-09 13:45:52 följande:
    så tråkigt att du mått så dåligt DND . men så då tog du Trombyl och Prog sist du var gravid? Kanske är Heparin en bättre lösning, det ska väl ta "bredare" än Trombyl?Franka: vi behövde inte skriva levnadsberättelser, i vår kommun har man bara möten och går igenom de olika punkterna muntligt!
    jag fick ju Fragmin & Trombyl just för att dom två funkar bra tillsammans...
    Måns
  • jazzy

Hej cia.....
    Vad ska sötnosen heta?? MÅNS kanske...en T måns

Måns
  • jazzy

Hej hopp..

Hoppas alla mår bra, själv är det ok! Har börjat jobba.
    Fick iofs nytt jobb i aug, men saknar dagarna med Måns.
    Var på Huddinge i veckan, för att kolla upp ärret efter klippet. Det ska fixas till lite , nån hudflik som irriterar, detta kommer göras i loklabedövning HUA!
    Vi pratade oxå om vad som kommer gälla vid ev ny graviditet/förloss...skönt att veta det redan nu , OM det skulle bli fler...

Kram kram

3 barnsmamma
  • jazzy

a80... Tack!!!  Måns pappa är hemma just nu..Dagis blir väl i vår eller kanske till nästa höst...

Hur går det för er alla??

Håller fortfarande tummar & tår för er alla....

Det är er tur nu!!!!!

3 barnsmamma
  • jazzy
    Lycka77 skrev 2008-09-14 20:01:07 följande:
    Tack för informationen kring Fragmin, Heparin och Innohep, det är otroligt så mycket kunskap som finns i den här tråden.Det gick bra för mig idag. Mitt embryo var lika fint som när de frös ner det, så nu väntar 2 veckors olidlig väntan.
    åh vad spännande...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    bubblan73 skrev 2008-09-14 20:32:24 följande:
    Kul att se dig, Jazzy!
    Tack....

Trist att man sällan hinner hit. Missar en hel del ju
    3 barnsmamma
  • jazzy
    fruZ skrev 2008-09-14 20:47:07 följande:
    Åh, Lycka, vad olidligt spännande! Du har förstås mina tummar med!Det var Idun som sa förut att det var kul att se dig här, fast det såg ut som ett citat av mig. Men jag tycker förstås oxå det är kul! Tänk att du har börjat jobba, vad tiden går!
    hihi..tokigt det kan bli!
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Cia o krabaten skrev 2008-09-14 20:51:59 följande:
    Å, gamlingbesök idag! Halloj Jazzy-skulle det bli samma visa vid en ev(?) ny graviditet?Bubblan: du är ju också en gamling med tanke på hur många nya vi har fått. Allt väl med er?Idun: Tack, men det är ingen fara.Det är svårt att snyta bebisar bara Nässug funkar ju sådär.Lycka: Härligt!!!!Nu MÅSTE det funka. Håller tummarna så knogarna vitnar!!!Hur ser dessa 2v ut för dig med jobb osv?Vill du ha besök, eller komma så säg till. *Kram*
    japp nästan. Både Trombyl & Fragmin... Sen blir det att sätt upp en förloss plan. Vill ju helst föda vag men skulle bebis börja må dåligt blir detsnitt . Detta alltså OM det blir fler barn. Inte aktuellt förrän tidigast nästa sommar... MEN det känns skönt att veta OM vill vill ha fler. Är iofs nöjd nu...
    3 barnsmamma
  • jazzy
    Laban82 skrev 2008-09-15 17:59:20 följande:
    Hej tjejer!Här är en till som får upprepade missfall. Är mitt i utredning och allt känns upp och ner just nu.Har just fått svar på att alla kogautions prover är bra, det var ett prov P-protCakt som var lite förhöjt men jag tror inte att det är någon fara. Har kollat blodprovssvaren själv då jag jobbar på sjukhus. Har även tagit lite andra prover som tex. toxoplasma osv. allt verkar vara bra.Detta känns ju både positiv och negativt. Känns bra att allt är ok, men är förtvivlad och vill ha ett svar på varför jag får missfall. Ni förstår säkert.Nu undrar jag... är det någon här som medicinerat själv med acetylsalisalsyra fast koagulations proverna varit ok?Är det dumt av mig att pröva?Fick progesteron vagetorier utskrivet efter andra missfallet som jag tog i tredje graviditeten, men ändå gick det på skit. Kommer dock att ta dom i nästa grav. ändå.Åh allt känns sååå jobbigt, känns som att ni skulle kunna förstå vad man går igenom då ni verkar ha samma känslor.Vill också säga Grattis till er som lyckas bli gravida och som det ser lovande ut för. Och lycka till ni som ännu är i tidig grav. och oroar ihjäl sig.... det finns inget man kan säga för att undlätta er oro, men försök njuta lite.... för det kan ju gå vägen den här gången.Kram
    Mina prover var helt bra alla som togs. Men jag fick iaf Trombyl & Fragmin...fråga läkaren om dom kan skriva ut det... Det blir allt vanligare med att få Trombyl mot upprepade mf sa läkaren på Huddinge när jag var där i förra veckan. Hänvisa till studier mm...
    KRam
    3 barnsmamma
Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7