Tråden för oss med IBS, del 7
Vad bra att du inte ha stressat eller fuskat, jag har tränat så jag känner mig bra
Vad bra att du inte ha stressat eller fuskat, jag har tränat så jag känner mig bra
Jag ska eventuellt börja praktisera på ett gym i lund, jag har arbetstränat en gång i helsingborg, trivs så bra med de, ja men promenad och lek är träning med
Det är bara fråga på,de är nog alltid någon som kan svaret . För mig ger mjölk,gluten,mjölkprotein, grovt bröd,lök,starkmat,lök,broccoli,blmkål problem, jag känner vissa perioder att jag kan äta lök och vissa inte.
Sorry ,jag såg nog inte frågan . De är bra för uppsvällhet,gaser,illamående de är för de som har kollon irritable eller ibs,läs om de på www.apoteket.se guaribs.
Anonym (Matilda) skrev 2008-07-23 14:38:29 följande:
Vad har du ätit idag? Du få kolla upp de,har du buksmärtor,illamående ?
Anonym (Ibs ???) skrev 2008-07-23 22:21:26 följande:
Hmm de kanske är de som är problemet för mig med för när jag äter gluten och laktosfritt bröd så blir jag jättedålig i magen men de kan vara kolhydrater.
Ät mer rotfrukter de är kolhydrater i de, frukt så som banan. Gö grönsaksgratänger.
Jag tycker att de är jättesvårt att ändra kosten, jag är gluten + laktos och mjölkproteinöverkänslig,tål inte stark mat,lök mm.
Anonym (trött) skrev 2008-07-24 13:43:42 följande:
Samma här ,jag blir jättelös i magen. bra att de gick över, jo man ska äta rent de sa min dietist med. De är inte lätt att tänka på allt.
Hejsan jo jag kan inte äta stekt ägg för då får jag känningar av stenar
Anonym (vinter) skrev 2008-07-24 20:15:14 följande:
Nu har jag börjat med guaribs och de fungerar jättebra,de va första dagen idag och man blanda med te så de ska jag ha hela livet. jag är tyvärr förtidspensionär men ska arbetsträna i höst på gym.
Anonym (Matilda) skrev 2008-07-24 20:32:55 följande: