Tråden för oss med IBS, del 7
Välkommen hit,hopppas du kommer trivas här. Vi kan hjälpas åt . de enda man få höra av läkaren får leva med smärtan
Välkommen hit,hopppas du kommer trivas här. Vi kan hjälpas åt . de enda man få höra av läkaren får leva med smärtan
Jag rekommendera att du köper Guaribs på apoteket de fungera jäggebra
Bra att du inte ha problem med sköldskörteln ,jag glömde tyvärr fråga min sköterska idag på citykliniken ,men jag får väl ringa dit .
Här är de ganska bra, de går iaf. Guaribs är mot gaser,uppblåshet kan läsa om de på www.apoteket.se och koloskopi är en undersökning med sån koloskop där bak
min dietist rekommendera att äta rent kött,vit fisk,isberg sallad, tomat,gurka
Här är de ganska bra, de går iaf. Guaribs är mot gaser,uppblåshet kan läsa om de på www.apoteket.se och koloskopi är en undersökning med sån koloskop där bak
Min dietist har hand om ibs, han sa att man ska undvika kål,lök,broccoli
okis men denna dietisten ska vara duktig ,han hade papper från sahlgrenska sjukhuset
Hejsan jag har haft buksmärtor ,illamående, gaser,uppsvälldhet i flera år och gjort koloskopi,gastroskopi undersökningar, tagit bort gallblåsan ,kollat uvi,gluten,laktos,mjölkproteinöverkänslig det hittade ingenting på undersökningar så de sa du har ibs bara för att alla undersökningar är bra
Vad knepigt ,jag får inte hjälp med dietist pga övervikten ,men jag har fått hjälp med en dietist angeånde min IBS/kollon irritable så han försöker hjälpa mig så gott han kan med ibs