Tråden för oss med IBS, del 7
Förra året var de en på gymmet som frågade om jag va gravid när jag duschade för jag har fullt med bristningar, nä sa jag ,jag är inte gravid och ha inte varit heller så man blev lite stött
Förra året var de en på gymmet som frågade om jag va gravid när jag duschade för jag har fullt med bristningar, nä sa jag ,jag är inte gravid och ha inte varit heller så man blev lite stött
Det tycker jag med, hon är har jag aldrig träffats, men när jag sa att jag inte va gravid blev hon lite generad
Hoppas du få svar snart,för de är en evighet att vänta tyvärr, Tackar så mycket för tipset, är böckerna på engelska eller finns de på svenska?
Anonym (Fi) skrev 2008-08-03 12:27:48 följande:
Hej,hoppas du har haft en bra helg ,de har jag haft,men lite trött men jag vet ju varför äter enligt rivstart giviktkoll. Hmm konstigt att du ha såna problem Jo de enda de säger ibs ibs eller ulros colit ,men jag bruka se på tv4 fakta okänd diagnos,känner igen mig mycket där
För jag reducerade bort engelskan högstadiet annars få min sambo översätta hehehe
Anonym (Fi) skrev 2008-08-03 13:49:33 följande:
Så kan jag känna ibland ,men inte hela tiden ,men de är väldigt jobbigt ,jag bruka hoppa in i duschen ibland eftersom man torka så mycket så pappret ta slut
Håller med de är väldigt irriterande ibland och man får duscha mycket ,
Hejsan jag tränade med när jag bodde hemma i Timrå ,spelade fotboll med kompisar ,bandy,basket ,promenerade mm . hade problem med uvi och magen ,men läkarna visste inte vad de var. Jag får se vad de säger om sköldskörteln imorgon ,den var bra sist iaf
Välkommen hit till ibstråden ,vad många de är som har fått diagnosen ibs. Du få ta ett blodprov på järn i armväcket. jag är trött och illamående,buksmärtor mm
Hon o Han skrev 2008-08-04 14:56:00 följande:
Jag har gjort koloskopi och en gång hittade tjocktarmiflammation så fick antibiotika .