Inlägg från: paddanpuff |Visa alla inlägg
  • paddanpuff

Att spricka nedåt.....

Jag är inte rädd eller orolig för förlossningen men för att spricka så att man får analinkontinens. Det är min stora skräck.
    Är det vanligt tro..? Läste lite på nätet o blev givetvis nojigare än innan..

• Svar på tråden Att spricka nedåt.....
  • paddanpuff

Hihih, var du här oxå har fått svar på mina 2 frågor jag har haft egentligen under loppet av samma kväll Yeei

• paddanpuff

Tycker att det låter så illa bara. Att få ont o den biten asså det räknar jag starkt med. Att det känns som att man ska dö, javist men sprick inte för f**n känner jag...

• paddanpuff

Hehehehe, ja va ska man göra. Själv sitter jag här o tycker att min lillkille kan titta ut nu! Går in i vecka 39 om 2 min

• paddanpuff

Ja första barnet e det. Är så nöjd o lycklig Trodde först att det var en tös tills jag tyckte att jag kände på mig att det var en kille därinne. Sambon tyckte att jag var löjlig för det kan man inte känna på sig. Jo sa jag Så vi gjorde ett köns UL o va såg vi? En snoppis! Gött att alltid ha rätt, hihh

• paddanpuff

Hoppas att du har rätt. Jo det e klart att de nog inte vill att man ska gå sönder så mkt. Jag hoppas att allt går bra bara

• paddanpuff

Låter skönt att allt är bra! Ja det är en sån jag menar, viste inte bara hur man stavade till det
    Låter ajaja dock...
    Jag kanske ska låta bli att vara orolig för det, man vet ju iof inte vad som händer...kanske bara att gilla läget...

Svar på tråden Att spricka nedåt.....