SandraEdin skrev 2008-06-30 19:00:52 följande:
Svar på #292 Jodå, vi har faktiskt nästan bestämmt oss redan :) Blir antingen en Tyra Edin eller en Loke Edin :)
Loke heter minstingens tremänning, fint tycker jag men det blev rabalder i släkten, som alltid
. Tyra är fint med för den delen!
mjukisvicki skrev 2008-06-30 19:37:26 följande:
Svar på #293har du hittat ställen i v-ås som har glutenfritt?? annars kan jag hjälpa dig om du vill
Jättegärna!!! Synd jag inte frågat här då. Har haft en tråd om det sen förra veckan men fick inte så mkt matnyttigt rakt av precis. Vill så gärna veta ställen där man bara kan gå in o beställa o vara säker på att de vet o kan.... (Har haft diagnosen sen sept o inte riktigt förlikat mig + att jag HATAR att vara t besvär... Ingen bra kombination precis...)
De jag har kollat på är Venezia (tror jag det stavas, vid E18 o Sala rondellen) Wok and go på Erikslund (Jula omr) + Tacobaren där uppe. La Scala (ovan på Jula) skulle fixa nått men hade dålig koll (har frågat för vi brukar oftast äta där) o det känns sådär... Både osäkert o kan ta tid är jag rädd. Sen är ju McD, Max o BK ganska säkra kort så jag tänkte ta till dem om det kniper rejält.
Överös mig
Både sånt som är bra inför helgen o för övrigt, är ju t Västerås emellanåt.
Är du gluten med eller....
Lite halvt färdigpackad nu, sprungit som en tätting sen minstingen somnat.. Undrar om sambon e de me, på både det ena o andra viset, han e nämligen på firmafest så här i "mycket att göra tider". Lovade skjutsa honom o kollegan t jobbet i morrn så de kunde slappna av lite o inte behöva tänka på procenten
(lite plåster på såren för min bikiniurflippning
)