• ISSEN

Prematurtråd 5 Sthlm 2006

Hittat hit Glad
    Hur är det med er alla? Här är allt jÄTTE förkylt just nu så vi får inte träffa våran lilla Simon Gråter För övrigt är det faktiskt bra, Simon vägde igår 1294g och idag flyttade han ur sin kuvös och hamnade i värmesäng! Han fyller 3 veckor idag och så hämtade vi ut hans första kläder på posten som vi beställt och som är i strl 38, såå liiitet! Håll tummarna för att det fortsätter gå såhär bra för våran lilla kämpe så vi får flyttas till Huddinge och sen HEM!

• ISSEN

Hallå tjejer!! Idag fick jag brev från prematurföreningen om den årliga pickniken i Hagaparken! Det är söndag 1 juni! Vi tänkte försöka (eller jag iaf så får Danne va hos simon) gå om allt är bra med Simon! Och om det är fint väder förståss!

på sjukhusfronten vart det lite oroligt för simon iLördags då han åkte på en infektion, men det verkar som att han fick antibiotikka i rätt tid så nu är han redan på bättre! Däremot har Liam blivit febrig här hemma  Gråter

Skräpis: Grattis och hoppas det tar sig snabbt Flört

• ISSEN

NU HAR VI FÅTT KOMMA HEM MED SIMON!!!!! Skrattande Känns så jäkla skönt!! MEN nu börjar min nojja för infektioner!! VArför ska just jag vara så orolig hela tiden??!  Simon har vart lite täppt i näsan och "rosslig" i näsan några dagar. alla på sjukhuset har sagt att det är helt normalt och ingen fara! Nu ikväll lätt det lite mer än när vi va på sjukhuset så jag droppade koksaltlösning och sög med en näsfrida och det kom gult snor, tror ni det är någon fara???! Nojjar ihjäl mig så jag ska nog ringa neo nu och höra vad de säger så ag kan få sova min timme innan jag ska upp och mata skrutt!
    Hoppas allt är bra med er alla!

• ISSEN

Nu har Barbro vart här och gjort en nässköljning! Inte poppis men hoppas det hjälpte! Båda mina prinsar sover just nu så jag ska gå och ta min efterlängtade dusch som jag ej hann med igår när vi kom hem från sjukan! Mkt tid till allt annat än sig själv nu.. det är verkligen mkt mer tidskrävande att ha två små troll Flört

Svar på tråden Prematurtråd 5 Sthlm 2006