• Zirup

Mutsy del 7

Det blev en mustsy 4-rider single spoke för oss. Fick äntligen tummen ur nu i veckan och skickade iväg handpenningen och beställningen. Vände oss till Villa Magnolia i Malmö just för att de var så snälla och serviceinriktade. Hoppas nu inte att det blir förseningar!

• Zirup

Är det någon som har köpt babyskydd som funkar på Mutsyn? Vi var och klämde på en BeSafe Easysleep idag men den var rätt tung och knölig att spänna fast i bilen. Använder man funktionen, dvs är det värt pengarna att köpa ett babyskydd som passar till vagnen?

• Zirup

Jo, jag vet att MaxiCosin också funkar. Men är det värt att köpa ett babyskydd som kan fästas på vagnen? Är det ofta man klickar på det på vagnen? Eller är det en rätt onödig grej, kanske funkar lika bra att ha ett stationärt babyskydd som alltid sitter fast i bilen tex?

• Zirup

Hehe, tack för input. Jag är nog nästan inne lite på bas efter att ha krånglat idag med bälten hit och dit på BeSafen. Det är därför jag tycker det är spännande att höra från er som har ett babyskydd som är kompatibelt med vagnen om det faktiskt används i den funktionen. För det finns ju lite fler alternativ att välja mellan om man skippar adaptern och bara inriktar sig på babyskydd som har klickbas. Lite billigare också.

• Zirup

Tack så mycket. Jag skall smyga in i bugaboo-tråden och fråga där också...

• Zirup

Nu har dom ringt från Villa Magnolia! Vår vagn står guldbeige och fin och väntar på oss! Jättespännande!

• Zirup
    Stormis skrev 2008-08-01 21:36:27 följande:
    Nya Team-färgen? Ser kanon ut på bilderna. Hoppas att den är lika snygg irl!
    Vi beställde en Cargo Mocha till liggdelen men vi har inte sett den i verkligheten. Hon i butiken sa att den såg guldbeige ut och att de alla stått och beundrat den när den kom igår kväll. Vi får väl se hur den ser ut när vi väl får den.
Svar på tråden Mutsy del 7