Missfall trots att hjärtat slog...
Jag tillhör också den olyckliga skaran som fått se ett hjärta slå och sen få missfall efter det. Såg dessutom hjärtat i v. 10 så det var ganska så sent, men procenten var inte på min sida. Jag har haft fyra mf totalt, men nu har jag en liten flicka i magen som väntas titta ut i slutet av juni. Så det är inte kört. Det man måste fråga sig vid en mf-utredning är vad det är för utredning jag har fått. Tyvärr är de flesta utredningarna knappt värda att kallas utredningar eftersom de innehåller alldeles för få prover. Det behövs inte sällan grävas riktigt djupt för att hitta orsaken, men detta sker inte ofta. Läkarnas okunskap och ointresse för upprepade missfall är skrämmande. Jag har en lista på de prover som jag har tagit i en av mina bloggar. Det tog ett 40-tal prover innnan mina orsaker hittades. Jämför gärna dina prover med listan. Sen välkomnar jag dig in till den här tråden där vi med upprepade mf huserar. Där finns det många kloka gummor och STOR kunskap. Vi stöttar och peppar varandrar så gott det går och alla vet vi hur det känns eftersom vi upplevt samma skit. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html Här finns också många som knaprar Trombyl...