Svar på #521
Tack....jag kan må väldigt dåligt vissa dagar och sen andra dagar kan jag känna mig "överpigg" och få massor gjort och allt känns lätt men sen kommer det kanske tre-fyra dagar som jag är helt annorlunda huvudvärk,orkeslöshet ingen aptit.....fruktansvärt jobbigt eftersom jag har fyra barn....ska börja ett nytt jobb den 1 september ett drömjobb för mig....ska gifta mig den 23 augusti.....blir så j..... arg på att detta skulle komma just nu....
Anledningen till att jag gick till läkaren var att jag känt mig konstig ett tag med plötslig feber, huvudvärk, tappat mycket hår och rasat i vikt....så efter otaliga provtagningar och sjukhus besök så blev resultatet hypertyeros inte till 100% fastställt ännu... jag ska till halmstad imorgon så då får vi se hur det blir...
kram
Pucko Buffy skrev 2008-07-12 17:16:18 följande:
Välkommen hit. Hoppas du hittar bra info här då vi är en hel del som pratar här. Du verkar har drabbats av hypertyeros något jag inte har, så om leverns värden påverkas av det vet inte jag, men håller en tumme att du får bra svar här av någon som vet mer. Mår du mycket dåligt och hur märkte du att du inte var frisk? Hoppas att du får bra hjälp i Halmstad och bra info.Kram PB