Överös mig med bra anledningar att föda "vanligt"
Jag startade också en sån här tråd för måånga månader sen, innan min dotter kom.
Jag födde vaginalt och det är jag så himla glad över. Slippa ärret på magen och ha så där ont efteråt.
Förlossningen gick kanon och vi var bara inne på förlossningen i 8 minuter innan hon var ute. Åkte hem dagen efter och gick ut och handlade med vagnen dagen därpå.
När jag låg på BB så kände jag att jag inte passade in, jag kände inte ens av att jag fött barn. Hade inte ont någonstans så det kändes bara som om att någon hade gett mig min dotter utan att jag behövt göra någonting. Kvinnan jag delade rum med hade blivit snittad och var inne på sitt 4:e dygn när vi kom dit, hon låg i sängen hela tiden eller gick lite sakta till toaletten med gåstolen. Kunde inte röra sig ur fläcken och sköterskorna fick komma in stup i kvarten och ge henne smärtstillande. Hon kunde inte göra någonting själv så hon fick ringa på hjälp så fort hon behövde något eller ville kissa. Själv struttade jag runt i korridorerna med min plstbalja vagn hela natten.