Ni som rökt/röker när ni är gravida (inga moralisar tack)
Jat tycker att det låter som en ypperligt bra BM. Visst är det inte bra att röka när man är gravid, men tyvärr är det inte alltid bättre att sluta tvärt.
Jat tycker att det låter som en ypperligt bra BM. Visst är det inte bra att röka när man är gravid, men tyvärr är det inte alltid bättre att sluta tvärt.
Jag har INTE rökt under mina graviditeter. (inte annars heller) Jag har också varit noga med att inte utsätta vare sig mig själv eller barnen för passiv rökning, men de har alla olika allergier och två har astma. Jag tror mer på ärftliga faktorer än rökning när det gäller astma och allergier på barn. Att den som själv röker kan få astma är en annan sak.
TS: Bra att du fixat att dra ner i alla fall.
Jag måste då säga att inte syns det något av din superstöttade här i tråden i alla fall. Jag ser bara dina försöka att ge dåligt samvete Alla VET att det inte är bra att röka, MEN alla klarar inte av att sluta. Då är det bättre att de drar ner på rökat och INTE bli stressade och skrämda så de behöver fler cigg för att lugna sig.
Ciggaretter ÄR lugnande för en rökare även om någon här försöker påstå motsatsen. När man har abstinens så frisätts stresshormoner och det ända som kan få bukt med det är att ta en cigg.
Jag tror att många inte har fattat vad tråden är till för utan hela tiden försöker piska upp hatstämmning mot dem som röker. TS ville ha åsikter från de som rökt eller röker under graviditeten och inte hur farligt det är. DET VET HON REDAN!
Konstigt att de inte tycker att man ska sluta röka om man är i en deppression då. De tycker att man ska fortsätta att röka just för dess LUGNANDE effekt. Jag undrar vart du får allt ditt ifrån. Du vill ha källor till det andra säger, men ger inga till ditt eget. Sedan så är det ju inte det här tråden handlar om eller hur?