• jannajamtland

Är det okej att sova hos sitt ex som är en riktigt god vän?

Om din sambo/partner har en god vän som även är ett ex, får h*n sova där för dig om det är ett stort avstånd mellan er och exet?

Hat är bara brist på fantasi/ G.Green
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det okej att sova hos sitt ex som är en riktigt god vän?
  • Hormigita

vill han så kan jag men skulle tro att det inte skulle vara samma sak om man frågar honom

• W W
    Linda1976 skrev 2008-04-11 14:25:29 följande:
    Eh, ja - självklart!!! Jag skulle inte ens höja på ögonbrynet.
    inte jag heller.. så jag svarade ett självklart ja..
    I smile because you?ve all finally driven me insane
  • La Lola

Såklart.

//Gordon Ramsay är min idol
  • Linda1976

Är ni så osäkra på era karlar eller er själva att ni skulle förbjuda det? *skakar på huvudet* Detta FL detta FL....

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • La Lola
    Linda1976 skrev 2008-04-11 17:19:40 följande:
    Är ni så osäkra på era karlar eller er själva att ni skulle förbjuda det? *skakar på huvudet* Detta FL detta FL....
    Äganderätten du vet....
    //Gordon Ramsay är min idol
  • Linda1976
    La Lola skrev 2008-04-11 17:20:22 följande:
    Äganderätten du vet....
    Jahaaaaa!! Den glömde jag bort. Ska jag berätta för maken när han kommer hem från AW att jag har omyndigförklarat honom samt tagit ifrån honom rätten att umgås med vem han vill. *noterar på "inte glömma"-listan*
    Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Seven Costanza

Ja, det är okej för mig - nu finns det inte något ex han har en sådan relation till. Jag däremot som har ett ex som jag umgås med hade självklart tyckt att det var okej för mig att sova hos honom och då kan jag ju inte förbjuda min sambo att göra detsamma.

• VulgusProfanum

Japp det hade inte varit ett problem.

Beauty fades Dumb is forever!
  • Majsan70

Jag sov hos mitt ex när jag gjort illa ryggen o behövde extra hjälp. Sambon bodde i Stockholm och det var en utmärkt lösning. Så JA, visst kan mangöra det om man är goda vänner.

Svar på tråden Är det okej att sova hos sitt ex som är en riktigt god vän?