• jannajamtland

Är det okej att sova hos sitt ex som är en riktigt god vän?

Om din sambo/partner har en god vän som även är ett ex, får h*n sova där för dig om det är ett stort avstånd mellan er och exet?

Hat är bara brist på fantasi/ G.Green
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det okej att sova hos sitt ex som är en riktigt god vän?
  • Patsy Dee

Jag ska sova hos mitt ex HELA helgen. Min sambo är inte ett dugg svartsjuk, för vi LITAR på varandra.
    Känns skönt.
    Hans ex brukar sova här ibland och jag tycker om henne jättemycket.

Hör och häpna, moralkärringar.... :p

• werty123

fy bubblan. skulle inte vilja ha ett sådant förhållande att man umgås med sina ex.
    moralkärring kan du vara själv...
    Patsy Dee skrev 2008-05-08 10:57:16 följande:

Jag ska sova hos mitt ex HELA helgen. Min sambo är inte ett dugg svartsjuk, för vi LITAR på varandra.Känns skönt.Hans ex brukar sova här ibland och jag tycker om henne jättemycket.Hör och häpna, moralkärringar.... :p
  • werty123

finns nånting som kallas HOTEL

IsDimma skrev 2008-05-07 19:34:31 följande:
    jo, kanske.. fast nu har jag fyra timmar enkel resa dit så blir väl långt för att bara ta en fika
  • Tös

Visst skall man få göra det. Svartsjuka är inget jag accepterar.

• Ramonas

Ja, varför skulle man inte få det? SÅ länge man litar på varann så...

• Tettan
    werty123 skrev 2008-05-11 20:34:26 följande:
    fy bubblan. skulle inte vilja ha ett sådant förhållande att man umgås med sina ex.moralkärring kan du vara själv...Patsy Dee skrev 2008-05-08 10:57:16 följande:
    Inte jag heller. Stöter man på varandra på stan så är det väl ok att ta en fika bara för att "höra hur man har det". Men att ha sådan relation att man övernatter, nej. Ett ex är ett ex.
  • W W
    werty123 skrev 2008-05-11 20:34:52 följande:
    finns nånting som kallas HOTEL
    ja, visst.. men jag lägger hellre pengarna på något vettigt när exet faktiskt har både en extra säng o en alldeles perfekt soffa att sova i..
    My mind wanders, and sometimes leaves completely.
  • Tettan
    IsDimma skrev 2008-05-11 23:34:26 följande:
    ja, visst.. men jag lägger hellre pengarna på något vettigt när exet faktiskt har både en extra säng o en alldeles perfekt soffa att sova i..
    Jag förstår inte vad du ska dit och göra över huvud taget???
  • Morbid Mistress

Nu har inte min man ngt ex, men ur en hypotetisk synvinkel så självklart. Det finns ju en anledning till att det är ett ex. Jag ser inte heller varför man inte skulle kunna vara vän med sitt ex. (beroende på hur det tog slut givetvis). Har många i min närhet som fortfarande är bra kompisar med sina så jag ser det inte som något konstigt.

Jag stressar, alltså finns jag
Svar på tråden Är det okej att sova hos sitt ex som är en riktigt god vän?