Inlägg från: Linda1976 |Visa alla inlägg
  • Linda1976

Är det okej att sova hos sitt ex som är en riktigt god vän?

Eh, ja - självklart!!! Jag skulle inte ens höja på ögonbrynet.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Linda1976

Är ni så osäkra på era karlar eller er själva att ni skulle förbjuda det? *skakar på huvudet* Detta FL detta FL....

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Linda1976
    La Lola skrev 2008-04-11 17:20:22 följande:
    Äganderätten du vet....
    Jahaaaaa!! Den glömde jag bort. Ska jag berätta för maken när han kommer hem från AW att jag har omyndigförklarat honom samt tagit ifrån honom rätten att umgås med vem han vill. *noterar på "inte glömma"-listan*
  • Linda1976
    frejas mamma skrev 2008-04-15 20:59:19 följande:
    Man sover inte över hos ett ex. Inte lämpligt alls
    Varför gör man inte det? Varför är det inte lämpligt? Om alla känslor är borta, och god vänskap finns kvar?
  • Linda1976
    EvilBetty skrev 2008-04-16 09:26:07 följande:
    Det kan man aldrig veta. Kan hända att anledningen exet vill ha kvar vänskapen är för att h*n har kvar känslor.
    Det är ju sorgligt att man inte litar på sin partner mer än så. Och OM känslor fanns kvar, så kan ju de levas ut ändå. Det krävs ju knappast övernattning för att sexa. Om man säger så.
  • Linda1976
    Patsy Dee skrev 2008-04-16 09:50:54 följande:
    tycker du är jävligt fördömande som säger att det inte är normalt att umgås med sina ex.
    Verkligen!! "INTE NORMALT" sätter jag framför saker som:

*slå sina barn
    *missköta husdjur
    *mörda

Men att umgås med vänner, som råkar vara ens ex - att det inte skulle vara "NORMALT". Dear god....
  • Linda1976
    Analoga skrev 2008-04-16 12:11:19 följande:
    Jag måste tillägga att jag tycker att om man har så starka vänskapsband till sitt ex, och t o m övernattar där (!!?) så kanske de ska ta sig en funderare om de inte borde bli ett par igen!? Jag anser att om man gjort slut på ett förhållande så är det slut. Visst kan man umgås fram tills den ena parten, eller båda, skaffar en ny partner, men sedan bör man klippa. Enda gången man bör (måste) ha kontakt är ju om man har barn ihop, men den kontakten ska röra endast det som har med barnet att göra.
    Haha, shit!! Vad ska min pappas sambo tro - han är ju fortfarande god vän med mamma 27 år efter skilsmässan. Väldigt god vän, och de umgås på tex julafton. Jag är ju vuxen, så pga mig hade de inte behövt ha kontakt. Ja oj oj..... denna debatt tar sig de mest märkliga former.
Svar på tråden Är det okej att sova hos sitt ex som är en riktigt god vän?