Någon som fått i v 33-34
Min lilla tjej kom i v 33+1 på SÖS 1550 g pga att jag fick akut havandeskapsförgiftning. Det ända hon behövde var att sondmatas och värmebädd. Nu är hon snart 7 v och väger 2600 g STORA tjejen.
Min lilla tjej kom i v 33+1 på SÖS 1550 g pga att jag fick akut havandeskapsförgiftning. Det ända hon behövde var att sondmatas och värmebädd. Nu är hon snart 7 v och väger 2600 g STORA tjejen.
Hej! Vår Olivia föddes 33+1 på SÖS pga av havandeskapsförgiftning. Vi bodde på NEO i en månad sammanlagt. HOn hade ingen kuvös bara värmebädd, ingen gulsot, övervak på foten, sondmatades. Hon vägde 1550 g o 40 lång. Nu är hon 2 mpnader o 3 dagar och väger 3040 g 0 49 lång. STORA DAMEN!!!!!
Jag pumpade sen ammade med stödnappning men nu sen en vecka tillbax så får hon bara flaska. Mjölken kom aldrig igång ordentligt. Är det någon annan som har haft samma problem. När jag ammade så fick vi ha amningsnapp för hon inte klarde av att ta bröstvårtan. Så hpn orkade inte suga ordentligt så de frågade om vi ville stödnappa.
Var på Återbeök på NEO i veckan och vi har blivit släppta för de tycker hon går upp bra i vikt och mår bra så BVC kan ta över helt.