• Fez

Ystad/Skurup-mammor vintern 2007?

Då provar jag här istället! Någon mer än jag som går hemma med en liten i detta området? Fick min son den 5 december 2007. Hade varit kul att träffa andra mammor och barn!

• Svar på tråden Ystad/Skurup-mammor vintern 2007?
  • boys x 3

Jag gör..
    Bor i Skurup, fick min minsting den 21 december 2007

• Fez

Åh, vad trevligt! Det hade varit kul att kanske träffas och ta en promenad eller nåt? Nu när jag har gått hemma i fyra månader känns det som att man vill bli lite social igen!

• boys x 3

Träffas gärna på en promenad el annat. Behöver också lite socialt umgänge..

• Fez

Va bra! Vi kanske ska avvakta ett par dagar och se om det finns fler mammor som vill hänga på, eller vad säger du?

• boys x 3

Visst kan vi d, men inte ett måste.
    Kommer du från Skurup el e inflyttad som jag? Flyttade hit med min familj sommaren 06, från Malmö.

• Fez

Vi bor i Skivarp, flyttade hit i april 06 från Trelleborg. Vi kanske kan träffas nån dag nästa vecka? Har du alla dina barn hemma eller går de äldsta på dagis?

• boys x 3

Dom stora går i skolan, 2 åringen e på dagis tis-tors 9-14.
    E du en 78 el 79a, jag e 78. Gick ett år i skolan i Trelleborg, hotell o restprg. Träffas gärna.

• Fez

Jag är en 79:a, gick på gymnasiet i Trelleborg. Hmm, då kanske vi har sett varandra innan! Vet inte vilken dag som passar dig nästa vecka, men på torsdag skulle jag kunna träffas!

• boys x 3

Torsdag går bra, var? när?

• Fez

Ja du, jag känner inte till Skurup så bra...men vi kan väl träffas nånstans i centrala Skurup och ta en promenad, eller? Säg du vilken tid som passar dig och barnen så kommer jag! Du vet kanske en trevlig runda vi kan ta?

• boys x 3

Runt 10 blir bra, var i Skurup hittar du? Säg du var så kommer jag dit!

• Fez

jag kan parkera på torget vid arbetsförmedlingen/ banken. ska vi säga kl 10? jag har en brun/svart vagn med en skylt "theodor". hur känner jag igen dig? vi kan höras här i veckan!

• boys x 3

Låter bra. Jag har en svart trehjuling, ses och hörs.

Svar på tråden Ystad/Skurup-mammor vintern 2007?