Ystad/Skurup-mammor vintern 2007?
Då provar jag här istället! Någon mer än jag som går hemma med en liten i detta området? Fick min son den 5 december 2007. Hade varit kul att träffa andra mammor och barn!
Då provar jag här istället! Någon mer än jag som går hemma med en liten i detta området? Fick min son den 5 december 2007. Hade varit kul att träffa andra mammor och barn!
Jag gör..
Bor i Skurup, fick min minsting den 21 december 2007
Åh, vad trevligt! Det hade varit kul att kanske träffas och ta en promenad eller nåt? Nu när jag har gått hemma i fyra månader känns det som att man vill bli lite social igen!
Träffas gärna på en promenad el annat. Behöver också lite socialt umgänge..
Va bra! Vi kanske ska avvakta ett par dagar och se om det finns fler mammor som vill hänga på, eller vad säger du?
Visst kan vi d, men inte ett måste.
Kommer du från Skurup el e inflyttad som jag? Flyttade hit med min familj sommaren 06, från Malmö.
Vi bor i Skivarp, flyttade hit i april 06 från Trelleborg. Vi kanske kan träffas nån dag nästa vecka? Har du alla dina barn hemma eller går de äldsta på dagis?
Dom stora går i skolan, 2 åringen e på dagis tis-tors 9-14.
E du en 78 el 79a, jag e 78. Gick ett år i skolan i Trelleborg, hotell o restprg. Träffas gärna.
Jag är en 79:a, gick på gymnasiet i Trelleborg. Hmm, då kanske vi har sett varandra innan! Vet inte vilken dag som passar dig nästa vecka, men på torsdag skulle jag kunna träffas!
Torsdag går bra, var? när?
Ja du, jag känner inte till Skurup så bra...men vi kan väl träffas nånstans i centrala Skurup och ta en promenad, eller? Säg du vilken tid som passar dig och barnen så kommer jag! Du vet kanske en trevlig runda vi kan ta?
Runt 10 blir bra, var i Skurup hittar du? Säg du var så kommer jag dit!
jag kan parkera på torget vid arbetsförmedlingen/ banken. ska vi säga kl 10? jag har en brun/svart vagn med en skylt "theodor". hur känner jag igen dig? vi kan höras här i veckan!
Låter bra. Jag har en svart trehjuling, ses och hörs.
ok, vi ses på torsdag!