• ActionAngel

Mammalediga i Vårberg/Skärholmen??

Hejsan!
    Annica 30 år här. Har flyttat till radhus i Vårberg (bakom Vårbergs IP) och eftersom jag är andragångsmamma (två tjejer 3,5 år och 7 månader gamla) så får man ju inte gå mammagrupp och träffa andra som är hemma.

Finns det någon i området som är sugen på promenader...behöver ett dragplåster...vädret är ju så tråkigt så det blir lätt att man sitter inne bara och gravidkilona biter sig envist fast.

Kanske ses vi
    /A

• Svar på tråden Mammalediga i Vårberg/Skärholmen??
  • Ruthie

Hejsan
    Jag och min man bor i Vårby och jag är hemma på dagarna med vår son som är 15 månader. Vi brukar promenera en hel del men det vore trevligt med lite sällskap ibland. Känner ingen som har barn här ute.
    Vi brukar gå till öppna förskolan i Vårby gård så ofta som möjligt för att han ska få leka med andra barn och för att jag ska få leka med andra föräldrar...

Hälsning från Maria och lilla Filip
    fluppmupp25@hotmail.com

• Mamma till bröderna bus

hej! bor i bredäng.. tyvärr inte hemma längre, men jobbar i skola så jag har lov =) tex nu ( sportlov) nu ska jag bort nästan hela veckan.. sonen är 16 mån =)

• Mamma till bröderna bus

sorry skrev inget i gästböckerna :).. men men, nu ska jag sova, lång dag imorgon med resa ända till skåne med tåg ensam med prinsen.. mannen ska stanna hemma och jobba...

Svar på tråden Mammalediga i Vårberg/Skärholmen??