Gravida! Vilka symptom hade ni ca en vecka innan bim?
omkring 28 dagar, har väl dragit ut några dagar någon gång, men runt 28 tror jag!
omkring 28 dagar, har väl dragit ut några dagar någon gång, men runt 28 tror jag!
Jaha..nu sitter man här o läser igenom alla inlägg man missat på en dag!! Vad kul att vi är så många
En sak som är lite lustig är att mångas symptom har börjat avta!! Det var precis det jag tänkte skriva om när jag satte mig vid datorn...jag har haft värsta symptomen, men nu har jag knappt nåt kvar!!
Jag fattar inget!!!! Har bim 7/2, så det är ju väldigt tidigt, men redan några dagar efter äl började mina symptom...
Hmm..känns deppigt, samtidigt som jag vet att det kan vara så att symptomen kommer o går...men man vill liksom ha dessa symptom ändå..för man känner sig nästan gravid när man har dom
Jag är nästan helt säker på att tant röd kommer som ett brev, men jag HOPPAS HOPPAS så mycket att det kommer ett plus istället!!
Vi har precis satt igång verkstaden... (10/1) så jag ska nog tagga ner lite tror jag..heheh..
Hur går det för er andra?????
Kramar
Tråkigt...kvilleshopp..styrkekramar till dig!!!
Jag har inte haft så jättemycket av mina symptom kvar..men igår satte dom igång igen..så eftersom jag är testmissbrukare, så testade jag imorse
Har bim den 7 el 10 jan...vet inte direkt så det är ju på tok för tidigt att testa..jag vet
Iallafall så fick jag ett JÄTTESVAGT JÄTTESVAGT PLUS!! Men det är så svagt att man knappt ser det med blotta ögat!! Är säkert ett spökstreck...men man vill ju så gärna att det ska vara ett streck så jag inbillade mig säkert!
Sen kan det ju bero på att det är så tidigt att testa, så att jag inte har så mycket hormoner i kroppen ännu...vet inte !!
Jag ska testa igen i mitten på nästa vecka så får vi se,,, om inte tant röd har dykt upp förstås innan dess... Men mina bröst håller på att sprängas!!!!
Hur går det för er andra??