-
-
Svar på tråden Söker mammor m barn i 1årsåldern i området kring Aspudden, Sthml
-
oj, ja min son hjälpte till...
det vore kul att lära känna lite nya människor där då vi förhoppningsvis flyttar dit 1/4. Nån som gillar öppnis, leka i parken, ses hemma o leka o så. Min son är 15 mån o går inte i barnomsorg än. Hoppas vi hörs!/Hanna -
ingen alls?
-
ingen m äldre/yngre barn som vill ha nya kompisar heller
?
-
en sista puff
!
-
Heeej! Och välkommen till söder om söder
! Katarina heter jag och har ett yrväder till Kerstin här hemma, hon är inte lika stor som din kille men har redan hunnit bli 8 månader. Klart vi ska ses och promenixa eller ta en fika nån dag! Fick tips av en kompis om öppna förskolan i kransen men har inte fått tummen ur,det kanske är dags nu! Ha en skön lördag!
-
hej! vad glad jag blir, roligt att du svarar!kikar in på din pres sen. Vi håller kontakten då, så ses vi snart i dina kvarter
Vi är jätteglada över flytten eftersom vi inte trivts så bra där vi bor nu. Tidigare bodde vi i Gröndal, där trivdes vi väldigt bra.
Roligt m en liten tjejkompis till Silas, han har bara killkompisar faktiskt. Hoppas ni får en bra helg! -
Aktualiserar tråden
Vi flyttar snart vi också, till kransen 10/5, och ja lite nya kontakter är ju alltid trevligt! Känner ingen med barn i området och våra killar är ju nästan lika gamlaElis är född 11/10.
Ja, ni flyttar ju verkligen snart nu. Blir nästan lite avis
Lycka till med flytten!