Det låter ju lovande... Igår var jag helt hysterisk efter att ha surfat runt på internet med alla skrämande artiklar och inlägg men efter att ha pratat med MINST 4 olika "experter" (typ ssk på endokrinologen, min gyn mfl) så sa ALLA att det är lugnt och att jag ska njuta av min nya graviditet, mina värden är ju inte såååå dåliga, plus att fostret tar det den ska ha så får jag det som blir över, samt att min kropp hade förmodligen inte tagit emot ägget om den inte kunde "klara av det" så igår kväll bestämde jag mig för att vara glad tills något annat ev. händer...
Jag har fått 100mg/dag (jag tyckte det var mycket men jag får lita på min läkare...)
Lillamamma05: jag har frusit som en galning hela hösten och varit så trött att jag vissa dagar sovit 20 timmar på ett dygn och ändå velat gå och lägga mig igen...
Det är säkert bara psykiskt men redan igår kväll (ca 3 timmar efter min första tablett) kände jag mig piggare och framför allt kändes det som om jag andades "frisk luft" om ni förstår vad jag menar...