hur sover era "bonusar"
Hur sover era bonusar? Är jag den enda med lite tur som har en bonus på 15 månader som sover hela natten mellan 19-08??
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 01:29:32:
min bonusdotter är 15 månader
Hur sover era bonusar? Är jag den enda med lite tur som har en bonus på 15 månader som sover hela natten mellan 19-08??
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 01:29:32:
min bonusdotter är 15 månader
puff
Vilken Lyx, det spelar ingen roll när man lägger jenny, hon går upp med solen = ) så njut så länge du kan å det varar = ) (jenny e dock 3 ½ men ändå) hon ska ju ha frukost kl 06,30 om hon går upp då.... nu e det ju en liten fördel att det e mörkt ute = ) men lycka till
Låter inte helt fel att ha ett barn som sover så bra
Min bonus blir 2 år och han sover inte alls bra på nätterna.. vaknar oftast flera ggr under natten så pappa får gå in till honom. Sedan vaknar han vid 6-7 på morgonen och vägrar sova mer.
Jag har sagt att bebisen i min mage kommer att sova heeela nätterna *hoppas går ju bra*
mitt bonus barn är 6 år och han sover oftas 10-12 timamr varje natt...beroende på vad han har gjort på dagen
min bonus, en pojke på 4,5 år sover underbart bra. Han går upp på toan helt själv om han blir kissnödig.
Men det var lite krux där när han var runt 2 år, vi vande honom att soova i sin egna säng, var lite bökigt i ett par månader. Men det har lönat sig och nu sover han exremt bra, oftast är det 19-07. Men idag sov han ända till 08.00 och då fick hans pappa väcka honom t.o.m =)