• Anonym

Bajsade utanför

Haha det är väl hur naturligt som helst med bajs? Så varför inte en tråd om det när det finns trådar om precis allt annat..

Här kommer en historia från mig.
    Jag o min dåvarande pojkvän var på charter i Goa (indien). Låg på stranden o hade mått lite halv illa på morgonen men tänkte att jag kanske bara druckit dåligt eller så..
    När vi ligger på solstolen så vrider det till i magen o jag fick den där panik känslan av att NU måste jag bajsa.
    Frågade på resturangen vi hyrde solstolar av om det fanns en toalett i närheten. Jo på baksidan sa resturang ägaren.
    Jag gick dit.. "Toaletten" bestod av en toalettstol nedgrävd i sanden typ - inget vatten och med enbart en "hydda" runt.
    Alldeles bredvid spelade massa killar volleyboll.

ALDRIG tänkte jag då.. knep igen allt jag kunde och gick myrsteg tillbaka de ca 700 metrarna till hotellet. Kändes verkligen som att det skulle komma när som helst - ville ju springa men kunde ju inte för då hade jag ju inte kunnat knipa lika mkt =D haha.
    Hade ju vERKLIGEN synts om man råkat bajsa på sig i och med de tunna kläderna jag hade på mig i den 30 gradiga värmen..

Jag HANN och har aldrig varit så glad över att sitta på en riktig toalett någon gång =P

• Anonym
    Katta86 skrev 2007-12-03 21:36:58 följande:
    Eller hur?! Så där att man känner sig skitnödig fortfarande fast att det inte kommer något! Haha!
    Anonym (Glad :)) skrev 2007-12-03 22:05:47 följande:
    Ja, eller att det kommer fast man inte känner något. Rumphålet har blivit bedövat liksom ;) Det bara rinner... Heh..

Hahahaha!
    Vad sköna ni är! Det är ju precis sådär det är!D Har varit med om båda och lite till!
  • Anonym

hahaha vilken populär tråd detta blev, hade jag aldrig kunnat tro.
    Jo då jag hade lust att sitta längre men insåg ju att vi hade minst en halvtimme hem så det var bara att fortsätta knipa men det gjorde inte lika ont längre, Dock var det toaletten som gällde så fort jag kom hem och dit fick jag springa rätt många gånger under kvällen.

• Anonym

Haha! Skönt att höra att fler har råkat ut för liknande saker. Jag är sådan som tycker att det är genant att skita när jag är på besök hos andra eller ännu värre: på offentliga toaletter där dörrarna är en halvmeter höga, typ. Har det brakat och dånat inne hos mig så kliver jag inte ut förrän jag är säker på att det är folktomt utanför

• Anonym

Anonym (dito)
    Musik! Jaa! Det borde de ha på alla offentliga toaletter!

• Anonym

haha ja har värsta magen.
    Gör allri nr 2 utanför mitt hem. å allri när någon annan är hemma hos mig.

magen krö altlid ihop sig så fort ja äter eller dricker.
    Skönt nu när man bor så nära skolan o kan gå hem å göra sina behov på rasterna.
    iNnna fick man ju hålla sig en hel da å spinga in på toaletten när m kom hem. ofta förstoppning när man håler sig så länge.

men iallfall. nu i helgen. när ja hade inflyttningsfest. Så va magen min ovänn. jag drack en klunk o ja trodde ja skulle dö.
    så ont i magen ja fick, trodde ja skulle skita på mig. o när man svettas av smärtan. så ja ba nej , trotts alla vänner som va här hemma var ja tvungen å in på toa. och försöka göra nr2 ljudlöst.
    men d värsta tycker jag är lukten efter åt.
    tjåligt när man sitter där med diarre av någon anledning. stel som en pinne satt ja där o gjorde va jag skulle.
    så tänker man, att man inte fårvara där allt för länge för då misstänker folk. o sen ba ta på g lite fräsch parfym..

hahaha smart d drä me pruttleran ;P

• Anonym

En morgon när jag var på väg till jobbet så kände jag att jag börja må riktigt illa. Det var vid sju tiden på morgonen men ljust ute eftersom det var på sommaren. Som tur var så körde jag på en 70 väg så där kom ingen men jag var tvungen att stanna vid vägkanten ;)

En arbetskamrat till mig berätta att hon bajsa ner sig i bilen på väg hem en gång, hon hann inte och hon stanna inte för hon körde i stan.. ha ha.. Hon fick vakert gå in med bajs rinnande ner för benet och gå rakt in i duschen..

Svar på tråden Bajsade utanför