Bajsade utanför
Haha det är väl hur naturligt som helst med bajs? Så varför inte en tråd om det när det finns trådar om precis allt annat..
Här kommer en historia från mig.
Jag o min dåvarande pojkvän var på charter i Goa (indien). Låg på stranden o hade mått lite halv illa på morgonen men tänkte att jag kanske bara druckit dåligt eller så..
När vi ligger på solstolen så vrider det till i magen o jag fick den där panik känslan av att NU måste jag bajsa.
Frågade på resturangen vi hyrde solstolar av om det fanns en toalett i närheten. Jo på baksidan sa resturang ägaren.
Jag gick dit.. "Toaletten" bestod av en toalettstol nedgrävd i sanden typ - inget vatten och med enbart en "hydda" runt.
Alldeles bredvid spelade massa killar volleyboll.
ALDRIG tänkte jag då.. knep igen allt jag kunde och gick myrsteg tillbaka de ca 700 metrarna till hotellet. Kändes verkligen som att det skulle komma när som helst - ville ju springa men kunde ju inte för då hade jag ju inte kunnat knipa lika mkt =D haha.
Hade ju vERKLIGEN synts om man råkat bajsa på sig i och med de tunna kläderna jag hade på mig i den 30 gradiga värmen..
Jag HANN och har aldrig varit så glad över att sitta på en riktig toalett någon gång =P