Jag gnäller dock fortfarande inte om att vi fick bötern, är det olagligt så är det ju det. Men jag blev bara förvånad när vi fick böter för frut har dom inte fått ge böter för det, så jag blev mest förvånad. Men men, det är ju olagligt så..
Sen tycker jag att det finns viktigare saker att prioritera i trafiken än bilar som har dimljusen påslagna när dom kör.
Men men, dagens poliser är ju inte mycket att hurra för.. Och jag säger inte att det är deras fel.. Utan det finns ju folk över deras huvuden som bestämmer, så dom får inte göra så mycket som dom vill. Det är stort fel på hela polissystemet, enligt mig!
flowerLowa skrev 2007-12-05 20:17:17 följande:
håller med mestadelen i tråden... Jag kan INTE för mitt liv förstå hur man kan göra saker man är medveten om att det är olagligt, och sedan gnälla när man får ett straff för detta! sedan spelar det inte någon som helst roll för mej vad det gäller! Är det olagligt ÄR det olagligt oavsett om det anses "larvigt" och att polisen inte ska prioritera detta. Nånstans måste man väl för tusan börja! Är man så "cool" att man vågar stå upp mot "makten" i samhället kan man väl för f*n ta konsekvenserna när de kommer?! Allt annat är bara larvigt!