Inlägg från: Svirroo |Visa alla inlägg
  • Svirroo

Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006

Kram på er alla med sjuklingar, låter jobbigt. Hoppas dom blir friska snart! Själv HATAR jag foglossning, fy vad ont det gör. Kan knappt komma upp igen om jag satt mig ner på golvet

Har haft en toppenjul med jätte glad Leo och lagom långa firanden och mycket slappa och mys hemma

• Svirroo

Hehe Elisabeth bra beskrivning av egen vilja, Leo har en hiskelig röstresurs! Det ekar i omgivningen när han är ilsken.

Här är det också en utvecklingsperiod+hörntänder på g. Det är rejält svårt att lägga leo på kvällarna.

• Svirroo

Anke: Har du lite länkar till fina ringar på tal om bröllop?

• Svirroo

Någon som har bra tips på var man kan hitta fina skor som passar till vit klänning?

• Svirroo
    Anke skrev 2007-12-28 23:32:25 följande:
    jag hittade mina på rea i en butik på fleminggatan, skostudion hette dom. allt beror på vad man vill lägga ut. faktiskt har typ skopunkten ett visst utbud av brudskor, för inte så dyra pengar. annars är ju brudbutikerna att rekommendera. men jag ville inte lägga ner uppemot tusenlappen för skor. som inte ens syns
    Nej troligtvis använder man dom endast 1 ggn oxå.
  • Svirroo

GOTT NYTT ÅR!!!!! Nu ska vi ge oss iväg på nyårskalas.

• Svirroo

Vi har också problem med Leo's sömn nu. Han vägrar att gå och lägga sig, igår somnade han 23:30. Väckte honom 8:30 idag för att försöka få lite orning på rytmen inför dagis starten. men oj vad arg han var länge! Är verkligen bra på att visa ilska och vill försöka styra oss.

• Svirroo

Hehe nu är man i träsket där man har skrattat åt andra Jösses vad Leo gastar om man inte gör som man vill. Efter dagens tur på stan och allra värst på ICA så har jag fått flera kommentarer om ilsk unge. Det värsta är att han inte verkar speciellt arg utan mest vill bestämma och få som han vill. Några bra tips på hur man hanterar detta? Eller är det bara att härda ut?

Elisabeth: Visst är det coolt hur mycket dom förstår man kan få en massa saker hämtade och få många svar

• Svirroo

vi ska ha 9-15 blir två månader som jag jobbar innan det är dax igen.

• Svirroo

jag är med på utgång... *snyft* ingen alkohol dock men skönt att göra något annat.

Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006