• Anke

Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006

Twixie skrev 2008-01-17 10:50:01 följande:
    . Ibland kommer han dock på sig själv när han svarar "Nä" lite för snabbt som när man frågar om han vill ha godis, då tar han sedan oss i handen och springer in i köket och pekar febrilt på där "godiset" står (Godis = Russin, mini fras, Multi Grain etc).
    Men gud vad roligt, så gjorde Nora igår, tog mig i handen och gick med mig och sin lilla "snack-trap" i handen och ställde den på bänken i köket under skåpet med russin och mini-fras
    * If you think nobody cares about you, try missing a couple of payments *
  • Anke
    2 feb
    Twixie
    Angel
    Anke(med reservation)

16 feb
    Twixie
    Anke

1 mars
    Twixie
    Anke

8 mars
    Twixie
    Anke
  • Anke

det gick bra för Nora, och hon är ändå rätt så försiktig av sig.

Pesco skrev 2008-01-17 18:42:44 följande:
    Hur gick era inskolningar?Lite jobbigt att vänta med inskolningen till mars, hade gärna börjat lite tidigare, eftersom vi ändå måste va hemma med Robin ett tag till. Rätt slut på pengar, om man säger så.
  • Anke

oj! snart en bäbis alltså

håll oss uppdaterad!
    Smurfan 81 skrev 2008-01-19 22:09:38 följande:
    Tji fick jag... Bara för att jag skrev idag att värkarna hade avtagit...Var precis i mataffären för jag var såååå sugen på semlor. Det fanns inga semlor i kyldisken innanför dörren så jag frågade och de sa att om det finns så finns det borta på Mejeri så jag gick dit. Höll på att inte komma därifrån! Världens värkar fick jag där, lyckades ta några steg och sen kom de tillbaka. Tror det tog nästan en kvart för mig att komma ut ur affären! (det blev inga semlor... och inget annat heller ) Nu är jag hemma igen, skakig i knäna och illamående. Ska nog ringa BB i alla fall...
  • Anke

Ha det så jättebra Marfa. Hoppas ni får det härligt

• Anke
    Twixie skrev 2008-01-22 11:21:35 följande:
    Marfa - Skön resa! Vad skönt med sol, värme och ledighet tillsammans! Åh, nu har vi bokat kyrka och loka för bröllop Ett år senare än "planerat" (eller ja, massa år "försent" om jag fått bestämma ). Känns lite nervöst att det faktiskt nu kommer bli av. Har varit i kontakt med flera ställen i Nacka men de har antingen redan varit fullbokade hela hösten (!) eller svindyra så det spräckt vår budget med alldelles förmånga 10 000-lappar. Nu kommer vi t.o.m ha råd med Live-band
    åh vad roligt var blev det nånstans? var kommer ni ha festen?

vilket datum blir det? =)
  • Anke
    milimina skrev 2008-01-22 14:45:31 följande:
    usch, jag är så besviken... vi har provkört nya bilar idag, och seriöst, finns det verkligen ingen bil där man kan sitta någorlunda skönt fast man har bilbarnstol i bak?! då har vi ändå provat STORA bilar, och vi har liksom inte jordens största bilbarnstol heller! hur korta är folk?
    vi funderar på samma sak. dessutom vill vi ha en miljöbil, vilket inte gör det enklare. vi har en ford focus idag, och det är trångt. vi hoppas på en saab 95 kombi.
  • Anke

jag har för mig att dom haft babysalsa där.

Pesco skrev 2008-01-22 18:06:12 följande:
    nån som vet vad de heter som har dans för barn vid slussen, m trummor bl a. har läst om dem i d men hittar inte artikeln.
  • Anke

skönt att han är bättre sabina.

Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006