Efterlysning
Hej på er! Jag är ny på den här sidan och har också lite svårt att hitta och ha reda på alla hit och dit...
Det var en väldans bra förklaring på prolaktinet! Har också lite förhöjt (16) och har tagit Pravidel. I samma veva som jag började med det, försvann min ÄL så jag ifrågasatte Pravidelen. Det hade inte med varandra att göra sa dr, utan satte mig på Pergotime också. Inte förrän 6:e och sista månaden med det fick jag ÄL, och då slutade jag på eget bevåg med Pravidel... eh... Ingen har skällt på mig, men nu utreder de om prolaktinet verkligen är förhöjt. I tre omgångar ska det testas visst!?
Sen fick jag ett provsvar att jag hade svagt positiva värden av Hepatit B!!! "Kan vara tecken på en obestämd reaktion i kroppen stod det - ingen anledning till oro! HU vad jag har oroat mig!! Ska få svar i veckan, kanske i morgon.
Jag sprayar nu på 15:e dagen och ska till Sahlgrenska i morgon. Ingen har sagt det, men jag tror ju att om jag har Hepatit, så får jag avbryta IVF behandlingen... Men ser man på dig som är inne på 4:e försöket, så kanske det inte är jordens undergång att inte få göra det NU, som jag ju är inställd på...
Säger ni att man kan bli deppig under sprayningen? Det kan förklara en del!!
Hur gör man glada gubbar?