Tråd 2 för oss som är rädda både för snitt och vaginal förlossning
Kattöga: ja, tur att jag var förberedd! Nu är det bara att jag inte har en chans att själv påverka när bebisen ska rotera ner igen. Gaaaah!
Det kändes jättestort att genrepa inför förlossningen. Inte så att jag skulle känna att jag inte ville ha det ogjort utan så klart hellre föda, men jag känner bra självförtroende inför nästa gång. Fast när dom riktiga värkarna börjar vet man ju inte. Men laddad är jag!
Vad bra att du äntligen fått tiden! Hoppas att bebisen kommer när ni är kvar där, såa tt du inte behöver oroa dig för en supersnabb förlossning på hemmaplan eller i bilen. Men du, kan dom inte hjälpa till lite på traven annars?
DrottGirl: tack för kramen, precis vad jag behöver! Ja som sagt, det värsta är ju att jag inte själv kan påverka när bebisen sjunker ner igen. Det är ju omöjligt att göra! Tappen kan man peta på så den blir mjukare men ska jag trycka ner bebisen?! Jag försökte igår morse när jag kände att den låg högt, men det funkade ju uppenbarligen inte, haha!
Vad spännande med inskrivningen och du, vi kanske föder barn samtidigt nu då? Du snittas ju på måndag och då ska jag in för nytt försök.
apan: när är det dags för dig?
Fru U: jag håller tummarna för dig inför måndag!!!
Love: jag är så glad att jag ändå sover så pass bra nu innan bebisen föds. Förra gågnen hade jag ju varit sömnlös i veckor, så jag fixade ju insomningstabletter den här vändan. Vet hur trött man blir. Hoppas att du snart ska få sova mer. Kram!