Haha, får nästan lust att gå och klia bebisen på huvudet igen nu bara för att verkligen verkligen se till att nåt händer!
Jag hoppas ju att anknytningen ska gå toppenbra den hrä gången. Det känns så eftersom det har varit så stor skillnad nu nrä jag haft bebisen i magen bara, men jag vet ju att allt kan hända efter förlossningen (typ trauma och sånt), så jag är förberedd på allt och hoppas och tror på det bästa!
Ja, det är imorgon kvar att fördriva tiden och då kanske jag ska åka till jobbet hela förmiddagen och intervjua blivande chefer. Eller så ska jag ligga i soffan och bara vila, vila, vila. Men med tanke på att jag inte har klarat av att somna idag, trots att jag inte kunde somna om när jag vaknade i natt (förlossningsnervositet, ska inte kalla det för skräck längre) så kanske jag behöver annat att tänka på imorgon.
Vet ni, min sambo den dumbommen ska vara borta imorgon kväll! Kvällen innan igångsättningen! Jag fattar inte, han erbjöd sig att avstyra, men jag sa nej, eftersom jag vet att det här är hans största nöje och han har inte mycket av nöje i sitt liv numera (bara dubbelarbete). Han kan inte boka om eftersom han ska spela med ett band och dom brukar träffas en gång per månad. Nästa månad lär han ju inte kunna, så jag unnar honom, men det känns så tråkigt att inte ha honom hemma just imorgon kväll. När man ska förbereda sig, vara pirrig, vara skitskraj osv. Ikväll får vi mycket att göra inför bebisens ankomst med andra ord!