• Kinne79

Integrerad kyl/frys eller ej?

Håller på att planera för vår köksrenovering och nu funderar vi på att ha en intergrerad kyl/frys. Men jag har funderingar över vad ni andra tycker.

Är det praktiskt?
    Snyggt/Fult?
    Omodernt/modernt?

• Svar på tråden Integrerad kyl/frys eller ej?
  • Kika77

Vill också haaaa!!! Vill inte ha rostfritt eller liknande, tror inte på det här med antifingerbehandlat, inte så som jag vill ha det. Dessutom tror jag att jag kan vara trött på det om ett antal år, uttjatat. Nej, inbyggt, rent och stilfullt...min melodi.
    Tyvärr så förlorar man ju volym bara + att det kanske är ganska dyrt, är inte så uppdaterad.

• Karneol

Jag tycker det är jättefint och bygga in kyl och frys. Om det är modernt eller inte vet jag inte alls, men snyggt i alla fall.

• Miss Lau

Vi valde det när vi renoverade vårt förra kök. Absolut det snyggaste! Men nackdelen är att man mister volymen, tex så kunde vi inte ha vanliga 1,5 liters pet-flaskor liggande "frammåt" utan man fick knixa in dem på längden. Inget stort problem men det enda negativa jag kommer på.

• Kinne79

Ok, låter bra.
    Det där med volymen är inget större problem för oss, då vi kommer att ha den gamla kylen kvar, stående i garaget.

Svar på tråden Integrerad kyl/frys eller ej?