Om ingen av föräldrarna trivs med att vara föräldraledig...
Jag förstår inte heller hur det kan vara så jobbigt att vara hemma med sina barn!
Jag tycker att 1 år räcker om man är en som inte tycker det är så kul, men man kan ju inte börja gnälla på en gång å säga att man hellre vill vara med vuxna utan barn!!
Har man skaffat barn måste man se till barnets behov först, & jag tror om dom fick bestämma hur dom vill ha det skulle dom vilja vakna i lugn å ro inte stressa upp till dagis!!
Vara med sin mamma eller pappa, gå å fika med andra som ha barn, vara i lekparken så att småbenen får springa av sig!
Man lever ju ganska länge så jag tror att man hinner med att göra allt man vill när barnen har blivit lite större!!
Är själv mammaledig just nu å har varit det i 1år & 4månader och man längtar mycket till jobbet & till det som var innan man fick barn men jag har gjort mitt val!
Jag menar inte att man ska offra allt för det är inte heller bra, glad mamma glada barn tror jag!
Man kan väl fara en sväng på kvällen å träffa kompisar så får pappan spendera lite egentid med barnet vilket är bra för allai familjen!
Man tycker ju alltid olika om saker men det är inte vad man tycker jämt som är bäst!
Låt era barn få njuta nu så kan ni njuta senare!
Vi har väl alla varit barn å kommer ihåg hur länge man måste gå på förskola å dagis!
Så man kan väl få slippa så länge det går !!