Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?

Och nu ignoreras visst hela tråden. Heh.

• Dorian Ertymexx
    Shadilly skrev 2007-10-13 20:26:16 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2007-10-13 10:32:01 följande:
    Japp, i nån vecka eller så tills alla obekväma inlägg halkat undan en bit. Då blir det favorit i repris.
    Hehe
  • Dorian Ertymexx
    Rosenöga skrev 2007-10-14 22:50:29 följande:
    Det handlar inte så mycket om frågan i rubriken här nu längre ser jag...
    Jodå. I allra högsta grad. Vi har litet pausmusik i väntan på att få svar på några sedan länge ställda frågor bara. Likt gamla kristna munkar väntar vi troget på svar, men istället för att be och svälta roar vi oss istället. ;)
  • Dorian Ertymexx
    Rosenöga skrev 2007-10-15 00:34:33 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2007-10-14 23:21:27 följande:
    Du menar hon som är snyggast av alla?
    Vem som är snyggast är en smakfråga. Jag gillar förvisso halsar, men hon är alldeles för långsmal för min smak.
  • Dorian Ertymexx
    Shadilly skrev 2007-10-16 23:35:12 följande:
    Mina inlägg ligger kvar, men verkar beläggas med nåt slags NAP-fält för ofta är den som ska svara borta ur tråden en vecka eller två och låtsas sen som att det aldrig skrivits
    Religion ska ju vara mystiskt, om de svarar försvinner ju mysteriet för dig! :P
  • Dorian Ertymexx
    Moxie skrev 2007-10-17 16:35:46 följande:
    Praktiskt, sånt.Du kanske vill poppa in i den andra homosexualitetstråden, annars - Där verkar det just nu som att Jesu erigerade penis på den berömda dopbilden ifrån Ecce Homo har slaknat (sedan bilden togs och fram till nu, dårå) eftersom han står i kallt vatten. Därför kan det ha varit relevant att uppröras av Jesu stånd då, trots att det inte verkar synas på bilden nu......eller nåt. Jag begriper inte riktigt.
    Du missförstår - det handlar inte om penisens tillstånd, utan om att han HAR en penis. Han ska ju vara en perfekt människa. Och vilka andra perfekta människor har vi exempel på? Jo, Barbie och Ken. Har de några kön? Nej. Ergo...
  • Dorian Ertymexx
    Shadilly skrev 2007-10-17 20:16:29 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2007-10-17 18:00:46 följande:
    Ah... så vi borde alltså kanonisera den där John Bobbitt eller vad han nu hette?
    He he, nja, han föddes ju med sådan därn sak ändå... Men det skulle förklara varför kastrater ansågs ha änglalika röster... ;>
  • Dorian Ertymexx

Gabriella S skrev 2007-10-18 21:38:56 följande:

Dorian Ertymexx skrev 2007-10-17 22:43:53 följande:
    Nu får du läsa på lite om VAR det är man skär någonstans när man kastrerar ett handjur...
    ...för jag var blodigt allvarlig och därmed måste få alla fakta rätt!?
  • Dorian Ertymexx
    markera skrev 2007-10-19 08:27:55 följande:
    Skulle inte vara så säker. Fundisar verkar snarare reagera på det som hände för ett par tusen år sen än vad som händer i nutiden.
    Inte alls, inte i väster. Där gillar man att åkalla gud för att slakta hela nationer som råkar vara litet för gayliberala.
Svar på tråden tycker du att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?